NEAPINED

H Alfa Romeo ετοιμάζει και άλλο supercar

Η Alfa Romeo βρίσκεται ήδη στα πρώτα στάδια της εξέλιξης του επόμενου της supercar, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί το 2026 και θα είναι πλήρως ηλεκτρικό.

Ο Cristiano Fiorio, υπεύθυνος για τα στρατηγικά σχέδια, επιβεβαίωσε το πράσινο φως για αυτό το δεύτερο supercar, που απευθύνεται σε μια εξειδικευμένη αγορά με περιορισμένο όγκο παραγωγής και υψηλή τιμή.

Εμπνευσμένο από την επιτυχία της αναβίωσης της 33 Stradale, το επερχόμενο μοντέλο θα αντλήσει σχεδιαστική έμπνευση από εμβληματικά μοντέλα της Alfa Romeo του παρελθόντος.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν ερωτηθεί σχετικά με τη σχεδιαστική κατεύθυνση του νέου supercar και τα πρώτα σχόλια έδειξαν προτίμηση στην άντληση στοιχείων από την Giulia TZ του 1963.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa Romeo, Alejandro Mesonero-Romanos, σημείωσε επίσης ότι οι πελάτες εξέφρασαν ενδιαφέρον για την αναβίωση στοιχείων από μοντέλα όπως η Giulietta SZ του 1960 και η Montreal του 1970.

Ακριβώς όπως και η 33 Stradale, το νέο supercar κατασκευάζεται από την Bottega, ένα εξειδικευμένο τμήμα της Stellantis που είναι αφιερωμένο στην παραγωγή εξαιρετικά αποκλειστικών οχημάτων, με κάθε μοντέλο να περιορίζεται σε λιγότερες από 50 μονάδες.

Ενώ το 33 Stradale θα κατασκευαστεί τόσο σε εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) όσο και σε ηλεκτρικές εκδόσεις, το επόμενο supercar θα υιοθετήσει αποκλειστικά ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Η Alfa Romeo έχει ήδη ανακοινώσει ότι η 33 Stradale σηματοδότησε το τελευταίο βενζινοκίνητο supercar της.

Για την εξέλιξη της 33 Stradale, η Alfa Romeo αξιοποίησε τη θέση της στον όμιλο Stellantis, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της Maserati MC20. Στην Carrozzeria Touring Superleggera ανατέθηκε η κατασκευή της 33 Stradale, με μόνο 33 μονάδες να προγραμματίζονται για παραγωγή.

Αν και η επίσημη τιμολόγηση δεν αποκαλύφθηκε ποτέ, οι εκτιμήσεις αναφέρουν ότι κοστίζει περίπου 2,1 εκατομμύρια δολάρια. Οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ του twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων ή του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, με τα μοντέλα ICE να προτιμώνται προς το παρόν από τους πελάτες.

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!