NEAPINED

Το νέο Citroen e-C3 είναι ένα πραγματικά φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η νέα γενιά του C3 θα έχει αιχμή του δόρατος το ηλεκτρικό e-C3 που θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη από τις αρχές του 2024 με τιμή από 23.300 ευρώ. Στην Ελλάδα από το καλοκαίρι και μετά. Αργότερα θα υπάρξουν και εκδόσεις βενζίνης, όπως και ένα ακόμη πιο φτηνό e-C3 που θα ξεκινά από τις 19.990 ευρώ.

Με τον κινεζικό ανταγωνισμό να εντείνεται συνεχώς η Citroen θέλει να ρίξει στην αγορά ένα πραγματικά φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αυτό είναι το e-C3 που σε συγκεκριμένες αγορές της Ευρώπης θα πωλείται από 23.300 ευρώ.

Αργότερα, το 2025, θα υπάρξει και μικρότερη έκδοση με αυτονομία 200 χιλιομέτρων που θα κοστίζει 19.990 ευρώ και θα έχει μικρότερη μπαταρία. Αυτό θα κατατάξει το e-C3 ανάμεσα στα πιο οικονομικά ηλεκτρικά στην Ευρώπη, σχεδόν να ανταγωνίζεται την  αρχική τιμή του Dacia Spring που στην Γαλλία κοστίζει 20.800 ευρώ (τιμές δίχως τις επιδοτήσεις).

Όπως μπορούμε να δούμε το e-C3 έχει ένα SUV σχήμα που ωστόσο δεν αντικαθιστά το C3 Aircross που θα έχει νέα γενιά. Το e-C3 έχει μήκος στα 4,01 μέτρα, όσο και το τωρινό συμβατικό C3. Ωστόσο, είναι 10 εκατοστά ψηλότερο και έχει μία εντελώς διαφορετική σχεδίαση με μία μεγάλη κάθετη μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα, μεγάλα ρετρό λογότυπα κ.α.

Σε συνδυασμό με το αυξημένο ύψος της οροφής, το e-C3 θα προσφέρει μία πολύ πιο ευρύχωρη καμπίνα, με τη Citroen να αναφέρει ότι οι επιβάτες θα απολαμβάνουν περισσότερο αέρα για τα κεφάλια και τα γόνατά τους. Το πορτμπαγκάζ είναι επίσης μεγαλύτερο.

Βασίζεται στην πλατφόρμα SCP (Smart Car Platform) της Stellantis, που θα χρησιμοποιείται στα πιο φτηνά ηλεκτρικά της μάρκας. Στο εσωτερικό υπάρχει μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών και μια μικρότερη ενσωματωμένη στο ταμπλό ως πίνακας οργάνων.

Το e-C3 εφοδιάζεται με μία μπαταρία λιθίου φωσφόρου-σιδηρού (LFP) χωρητικότητας 44 kWh με αυτονομία στα 320 χιλιόμετρα. Η ισχύς προέρχεται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 113 ίππων που τοποθετείται στον μπροστινό άξονα, αρκετός για ένα «0-100» σε περίπου 11 δευτερόλεπτα.

Η φόρτιση της μπαταρίας από το 20% έως το 80% σε on board φορτιστή 7 kW διαρκεί περίπου 4 ώρες, ενώ σε DC σταθμό φόρτισης 100 kW ο χρόνος μειώνεται στα 30 λεπτά.

Η Citroen θα λανσάρει το νέο e-C3 σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα «You» και «Max». Το βασικό θα περιλαμβάνει προβολείς LED, σύστημα έκτακτου φρεναρίσματος, οθόνη Head-Up Display, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και ρυθμιζόμενο ρυθμιστικό.

Το Max θα προσφέρει επιπλέον ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, διχρωμία αμαξώματος, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματο κλιματισμό, ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και άλλα.




Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!