NEA

Τι θα γίνει με τα μικρά αυτοκίνητα;

Με την παγκόσμια μετάβαση από τις μηχανές εσωτερικής καύσης προς την ηλεκτροκίνηση, τα μικρά και μεσαία αυτοκίνητα βρίσκονται σε ένα κρίσιμο σημείο.

Παρόλο που τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν αυξημένες αλλά λογικές τιμές, η μετάβασή τους σε ηλεκτρικά επιβαρύνεται από το υψηλό κόστος των μπαταριών. Αυτό τονίζει ότι ο παράγοντας τιμής στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι κρίσιμος, ανεξαρτήτως του μεγέθους τους, είτε αφορά ένα πολυτελές όχημα είτε έναν μικρότερο τύπο.

Έτσι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης και των ΗΠΑ, αντιλαμβανόμενες τη δυσκολία στο οικονομικό θέμα, επικεντρώνονται στα ακριβότερα ηλεκτρικά μοντέλα. Αλλά αυτό αφήνει τους καταναλωτές με περιορισμένο προϋπολογισμό χωρίς πολλές επιλογές. Το 2023, η Ευρώπη είχε μόνο 18 μικρά ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ η Κίνα είχε 34.

Ενώ η Ευρώπη αντιμετωπίζει προκλήσεις λόγω του κόστους και των πολιτικών περιορισμών, η Κίνα τα εκμεταλλεύεται. Με την υποστήριξη της κυβέρνησης και το φθηνό εργατικό δυναμικό, η Κίνα προσφέρει ηλεκτρικά σε πιο χαμηλές τιμές, αλλάζοντας τις αγορές.

Παρά τα χαμηλότερα κέρδη, τα μικρότερα αυτοκίνητα είναι βασικό κομμάτι της αγοράς, με μεγάλο μερίδιο στις πωλήσεις. Πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα ανταποκριθούν οι Ευρωπαίοι στις προκλήσεις.

Αυτό αναδεικνύει ένα ερώτημα: Θα παραμείνουν οι δυτικές εταιρείες στην παραγωγή συμπαγών αυτοκινήτων ή θα το αφήσουν στις κινεζικές εταιρείες;

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!