NEAPINED

Ο κόσμος πίσω από το τιμόνι της Bugatti Bolide των 3,78 εκ. ευρώ

Επειδή δεν υπάρχει καμία περίπτωση να το ζήσουμε ως εμπειρία, ας απολαύσουμε και ας φανταστούμε πως μπορεί να είναι η θέα πίσω από το τιμόνι του γαλλικού hypercar.

Η Bugatti Bolide μοιάζει με ένα αριστούργημα στον μαγικό κόσμο των υπεραυτοκινήτων που έχει μία αστρονομική τιμή στα 3,78 εκ. ευρώ και μια παραγωγή περιορισμένη σε μόλις 40 μονάδες.

Ο πρόσφατες εικόνες που δίνει στη δημοσιότητα η Bugatti μας δίνουν την ευκαιρία να ζήσουμε εικονικά το απίστευτο εσωτερικό της Bolide.

Ενώ το Bolide μοιράζεται την πλατφόρμα του με το Chiron, το εσωτερικό διαφέρει με μία αγωνιστική αύρα και παρά την απουσία της Bugatti από αυτόν τον τομέα.

Κεντρικό σημείο της προσοχής αποτελεί το εντυπωσιακό τιμόνι σε σχήμα Χ, που θυμίζει αυτά που βλέπουμε σε αγωνιστικά αντοχής.

Πίσω από αυτό βρίσκεται ένας ορθογώνιος πίνακας οργάνων που περιλαμβάνει τρεις τετραγωνικές ψηφιακές οθόνες που εμφανίζουν πληροφορίες όπως χρόνοι γύρου και δυνάμεις G κ.α.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια επεκτείνεται στην κεντρική κονσόλα, όπου δύο ζεύγη από σωλήνες μοιάζουν με εξατμίσεις που πλαισιώνουν κάθε πλευρά.

Ωστόσο, αυτοί δεν υπάρχουν για την αναρρόφηση του θορύβου από τον 8,0 λίτρων W16 κινητήρα, 1.600 ίππων, αλλά για την ψύξη του αέρα από ένα σύστημα κλιματισμού μικρού όγκου, διατηρώντας τον οδηγό δροσερό στην πίστα.

Ένας ψηφιακός χάρτης που εμφανίζεται σε μια οθόνη στο επάνω πλαίσιο φαίνεται να δείχνει τη διάταξη της πίστας, αν και αμφιβάλλουμε αν θα είχε κανείς πολλές ευκαιρίες να τον κοιτάξει εάν χρησιμοποιεί το Bolide στο όριο της.

Η Bugatti υποστηρίζει ότι η Bolide δεν μοιάζει μόνο με έναν αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το καρμπόν μονοκόκ πλαίσιο είναι καινούργιο και σχεδιασμένο έτσι ώστε τα πέλματα του οδηγού να τοποθετούνται πολύ ψηλότερα από ό,τι θα ήταν σε μία Chiron, προσφέροντας μια θέση οδήγησης ανάλογη με εκείνη ενός αγωνιστικού του Le Mans.

Τα καθίσματα, τα οποία μπορούν να έχουν δερμάτινη, βελούδινη ή αλκαντάρα επένδυση, είναι σταθερά. Έτσι, οι οδηγοί βρίσκουν τη θέση τους μετακινώντας το τιμόνι και τα πεντάλ.

Επίσης, η Bugatti προσφέρει καθίσματα σε τέσσερα μεγέθη με τα πλαϊνά τμήματα να ανοίγουν μαζί με την πόρτα για πιο εύκολη πρόσβαση και αποβίβαση.

Κάτι που εμείς ποτέ δεν θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε. Ωστόσο, μπορούμε να το ονειρευτούμε…

Νίκος Βαϊλακάκης

O Νίκος μπορεί να είναι από τα πιο πρόσφατα μέλη στην ομάδα, αλλά διαθέτει πολυετή εμπειρία ως δημοσιογράφος από παλιά. Ακόμη και πριν δημιουργηθεί το caroto.gr!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Ηταν μια προκληση , θα επρεπε να ξεπεραστει το chaos και το Apeiron
    στις διαφορες Virtual εκδοχες τους.
    Τωρα το μπαλακι περασε στα χερια του Σπυρετου ,που θα πρεπει λιαν
    συντομως να “παρουσιασει” τις εκδοσεις Pro και ProMax .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!