Πριν καλά-καλά στεγνώσει το μελάνι από τη νέα εγκύκλιο που αφορά τη μετακίνηση των ηλεκτρικών οχημάτων στα των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια στη χώρα μας έπεσε το πρώτο στοπ σε εταιρεία που ήθελε να μεταφέρει ασυνόδευτα ηλεκτρικά οχήματα από τον Πειραιά στα Χανιά με το πλοίο Έλυρος της ΑΝΕΚ.
Συγκεκριμένα τις προηγούμενες μέρες ιδιώτης ήθελε να μεταφέρει νέα ηλεκτρικά οχήματα ασυνόδευτα προκειμένου να προωθηθούν σε γραμμές πώλησης στην Κρήτη αλλά δεν γνώριζε τα νέα δεδομένα που έχει φέρει η πρόσφατη εγκύκλιος του υπουργείου Ναυτιλίας στις θαλάσσιες μεταφορές.
Έτσι, αφού το πλήρωμα του καραβιού ενημέρωσε τον ιδιώτη, δεν επέτρεψε στα συγκεκριμένα οχήματα να εισέλθουν στο γκαράζ του πλοίου Έλυρος της γραμμής Πειραιάς-Χανιά.
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι πλέον τα πράγματα είναι αυστηρά σε ό,τι αφορά τη μετακίνηση των οχημάτων με εναλλακτικά καύσιμα αλλά και των EV, και την ίδια στιγμή διαπιστώνεται σοβαρό έλλειμμα επικοινωνίας με το ευρύ κοινό.
Προφανώς, αν ο συγκεκριμένος ιδιώτης είχε ενημερωθεί για τη νέα διάταξη δεν θα πήγαινε στο λιμάνι του Πειραιά για να μεταφέρει τα συγκεκριμένα οχήματα ασυνόδευτα.
Άρα θα πρέπει και οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική ακτοπλοΐα να επικοινωνήσουν με σχετική καμπάνια επικοινωνίας, τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών οχημάτων, προκειμένου να ταξιδέψουν με πλοία της γραμμής.
Το εικονιζόμενο ηλεκτρικό που βλέπετε προέρχεται από άλλο δρομολόγιο με το Tesla να ταξιδεύει μαζί με τον οδηγό του.
Κανονικά ταξιδεύουν με πλοία τα ηλεκτρικά και τα LPG/CNG οχήματα