NEA

Dacia: Κάθε Παρασκευή, είναι Black Friday

Σε μια αντίδραση έναντι της ετήσιας Black Friday, η Dacia στη Βρετανία αποφάσισε να κατεβάσει ρολά στην ηλεκτρονική της πλατφόρμα πωλήσεων, δείχνοντας έτσι τη δέσμευσή της για μία σταθερή τιμολογιακή προσφορά όλο το χρόνο.

Ο Luke Broad, διευθυντής της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, επισημαίνει ότι για τη Dacia, κάθε Παρασκευή θεωρείται ισότιμη, χωρίς την ανάγκη για εξωφρενικές προωθητικές εκδηλώσεις.

Η εν λόγω απόφαση αναδεικνύει τη σταθερή δέσμευση της Dacia στην προσφορά αξίας, αντί να υποκύπτει στην πίεση της επικείμενης Black Friday, που πολλές φορές παρασύρει τους αγοραστές σε αχρείαστη υπερκατανάλωση.

Ο Broad τονίζει: «Η Black Friday μπορεί εύκολα να οδηγήσει τους καταναλωτές σε υπερβολικές δαπάνες για προϊόντα που δεν χρειάζονται, κάτι που δεν είναι το ζητούμενο της Dacia».

Προκειμένου να αντιμετωπίσει τη θορυβώδη Black Friday, η Dacia προτίθεται να προβάλει ραδιοφωνικές διαφημίσεις με ήρεμους ήχους, προκειμένου να διαφοροποιηθεί από τις συνηθισμένες διαφημίσεις.

Σύμφωνα με έρευνα της Dacia, το 70% των αγοραστών αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο θεωρεί τη Black Friday ως ένα απλό τρικ του μάρκετινγκ.

Γνωστή για τις προσιτές τιμές της, η γκάμα της Dacia ξεκινά στο Ηνωμένο Βασίλειο κάτω από τις 15.000 ευρώ για το Sandero, ενώ υπάρχει και το ηλεκτρικό Spring με τιμή κοντά στα 20.000 ευρώ.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!