NEA

Τιμόνια με καλώδια αντί για κολόνα

Η Lexus σχεδιάζει να εισαγάγει την τεχνολογία steer-by-wire στην Ευρώπη έως τα τέλη του 2024, ξεκινώντας με το μεσαίο crossover RZ.

Αυτή η τεχνολογία, που αρχικά αναπτύχθηκε από την Infiniti της Nissan, αποκαλείται steer-by-wire και αποτελεί ένα προηγμένο σύστημα καθοδήγησης που εξαλείφει την ανάγκη για μηχανική κολόνα τιμονιού.

Αυτή η τεχνολογία προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του βάρους του οχήματος, της βελτίωσης της αποδοτικότητας καυσίμου και της ομαλότερης οδήγησης.

Επιπλέον, το σύστημα Neo steer-by-wire της Toyota προσφέρει γωνία διεύθυνσης 200 μοιρών, βελτιώνοντας την ευελιξία.

Η τεχνολογία steer-by-wire αποτελεί μια εξέλιξη προς τα εμπρός στον τομέα της οδήγησης, επιτρέποντας στους κατασκευαστές να ενσωματώσουν προηγμένες λειτουργίες και να βελτιώσουν την ευελιξία και την απόκριση του οχήματος.

Σας ενδιαφέρει: Steer-by-wire: Πως λειτουργεί το «καλωδιώμενο» τιμόνι;

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!