NEAPINED

Το νέο Dacia Duster περνάει σε άλλο επίπεδο [video]

Η Dacia παρουσιάζει τη 3η γενιά του δημοφιλούς της SUV που έχει μια δυναμική σχεδίαση και που είναι αναβαθμισμένη σε κάθε σημείο. Διαθέσιμο από το ερχόμενο καλοκαίρι. Η ντίζελ έκδοση καταργείται.

Το Duster είναι ένα από τα σημαντικότερα SUV της αγοράς δίνοντας λύση σε όσους έχουν χαμηλό μπάτζετ και που αναζητούν μεγάλους χώρους και δυνατότητες εκτός δρόμου. Και επειδή ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει -τουλάχιστον, όχι ριζικά- οι σχεδιαστές της Dacia διατήρησαν το ίδιο βασικό καλούπι και το εκμοντέρνισαν.

Εξωτερικά μπορούμε να δούμε πως η μπροστινή μάσκα μοιάζει με μία εξέλιξη της τωρινής αλλά με μια πιο εκλεπτυσμένη και δυναμική προσέγγιση.

Στο κέντρο δεσπόζει το DC λογότυπο, ενώ οι προβολείς είναι πιο κομψοί και λεπτοί με μία μεγάλη εισαγωγή να ενσωματώνεται στο προφυλακτήρα. Πολύ διαφορετικά είναι τα πίσω φωτιστικά σώματα δίνοντας ένα διαφορετικό στιλ στη νέα γενιά.

Περιμετρικά υπάρχουν προστατευτικά πλαστικά αμαξώματος, ενώ οι λαβές στις πίσω πόρτες έχουν μεταφερθεί ψηλά, όπως στο Clio. Οι ράγες στην οροφή ενισχύουν την off-road εικόνα.

Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες το νέο Duster θα έχει διαστάσεις ελαφρώς αυξημένες από το απερχόμενο μοντέλο. Η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 21,7 εκατοστά για τις 4×4 εκδόσεις (20,9 στις 4×2) και είναι από τις μεγαλύτερες της αγοράς.

Επίσης, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής είναι στις 31 και 36 μοίρες, αντίστοιχα. Οι εξωτερικές διαστάσεις δεν έχουν ανακοινωθεί αλλά αναμένονται στα ίδια επίπεδα με του απερχόμενου Duster.

Στο εσωτερικό συναντάμε έναν εμφανώς ποιοτικότερο και πιο σύγχρονο διάκοσμο και μπορούμε να υποθέσουμε με βεβαιότητα πως θα υπάρχουν καλύτερης ποιότητας υλικά και καλύτερες σε γραφικά οθόνες.

Ταυτόχρονα, διάφορα σημεία, όπως οι αεραγωγοί, το νέο τιμόνι ή ο κοντός επιλογέας στην αυτόματη έκδοση, ενισχύουν την εικόνα του νέου.

Το σύστημα infotainment στις εκδόσεις Expression, Extreme και Journey έχει μία νέα touch-screen έως 10,1 ίντσες (η βασική Essential έκδοση έχει 3,5), ενώ ο πίνακας οργάνων έχει μία οθόνη 7,0 ιντσών.

Υπάρχουν όλες οι δυνατότητες συνδεσιμότητας και αναβαθμίσεις OTA. Ο χώρος αποσκευών είναι 6% μεγαλύτερος και στις εκδόσεις 4×2 προσφέρει 472 λίτρα.

Το νέο Duster βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της Renault και μπορεί να υποδεχθεί ήπια υβριδικά αλλά και πλήρως υβριδικά συστήματα.

Στις τετρακίνητες εκδόσεις το σύστημα παραμετροποίησης 4×4 Terrain Control είναι στάνταρ και προσφέρει 5 οδηγικά προφίλ: τα Auto, Snow, Mud/Sand,. Off-Road και Eco.

Στην βάση της γκάμας βρίσκεται το Duster ECO-G 100. Εφοδιάζεται με έναν 1.000άρη κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/ υγραερίου LPG).

Χάρη στο ρεζερβουάρ βενζίνης 50 λίτρων και του LPG, επίσης 50 λίτρων, η συνολική αυτονομία εκτοξεύεται στα 1.300 χιλιόμετρα.

Η έκδοση Duster TC3 130 υποδέχεται τον ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο turbo των 1.200 κ.εκ. με 48βολτη υβριδική υποβοήθηση και ισχύ 130 ίππων.

Συνδυάζεται με μία μικρή μπαταρία ανάκτησης ενέργειας 0,9 kWh και προσφέρεται με 6άρι κιβώτιο στις εκδόσεις 4×2 και 4×4.

Το Duster HYBRID 140 είναι αυτό από το Arkana και το Clio. Συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα 94 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα κινητήριο 49 ίππων + μία μίζα/ γεννήτρια).

Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα multi-mode κιβώτιο 4 με τη συνολική ισχύ στους 140 ίππους.

Αυτά είναι τα πρώτα στοιχεία που δίνει επίσημα η Dacia αφού θα ακολουθήσουν αναλυτικότερες πληροφορίες με την επίσημη παρουσίαση του νέου Duster στο σαλόνι της Γενεύης που θα γίνει στα τέλη Φεβρουαρίου.



Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Σχόλια

  1. η πλατφορμα του υποτιθεται δεν υποστηριζε 4κινηση και αν τελικα ειχε θα ηταν σε στυλ toyota awd-i με ηλεκτρικο μοτερ πίσω. απο τα δεδομενα δεν προκυπτει κατι τετοιο, πως καταφεραν και στειλανε αξονα πισω;;
    ξερουμε σχεσεις κιβωτιου/διαφορικου; εχει ακομα την κοντη 1η ;

    1. Καλησπέρα, δεν έχουν ανακοινώσει κανένα στοιχείο σχετικά με την τετρακίνηση, ούτε καν το ακριβές μήκος του αμαξώματος. Ότι στοιχείο έχει υπάρχει το αναφέρουμε. Λογικά η τετρακίνηση θα περνά μέσω συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Μόνο στο 1.200άρη. Για το κιβώτιο δε γνωρίζουμε κάτι προς το παρόν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!