NEAPINED

Η BYD επιλέγει  την Ουγγαρία για το εργοστάσιο της – Τι περιμένει η Ελλάδα;

Ο κινεζικός γίγαντας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει βάλει στο στόχαστρό του την Ευρώπη και με το πρώτο του εργοστάσιο στην Ουγγαρία κάνει μία σημαντική κίνηση να ανταγωνιστεί την κυριαρχία της Tesla.

Η υπερσύγχρονη εγκατάσταση, που βρίσκεται σε στρατηγική θέση στη νότια πόλη Szeged, προορίζεται για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων (EV) και plug-in υβριδικών οχημάτων ειδικά προσαρμοσμένων για την ευρωπαϊκή αγορά.

Η BYD οραματίζεται ότι το εργοστάσιο θα αποτελέσει σημαντικό παράγοντα δημιουργίας θέσεων εργασίας, συμβάλλοντας στις ευκαιρίες απασχόλησης στην περιοχή.

Η απόφαση αυτή έρχεται μετά από ένα ετήσιο φλερτ από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας και της Γαλλίας, που διεκδικούν τις σημαντικές επενδύσεις και τις ευκαιρίες απασχόλησης που συνδέονται με ένα εργοστάσιο αυτοκινητοβιομηχανίας.

Με αυτή τη στρατηγική κίνηση, η BYD στοχεύει να εξασφαλίσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς 10% στην Ευρώπη μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η Dataforce αναφέρει ότι οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της BYD, που ξεπέρασαν τις 13.000 μονάδες μέχρι το Νοέμβριο, δείχνουν την αυξανόμενη έλξη των προσφορών της στην περιοχή.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η ετήσια παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου θα ανέρχεται σε περίπου 200.000 αυτοκίνητα, με τη BYD να δείχνει μια σταδιακή προσέγγιση για την αύξηση των δραστηριοτήτων.

Ενώ οι οικονομικές λεπτομέρειες της επένδυσης παραμένουν αδιευκρίνιστες, ο υπουργός Εξωτερικών της Ουγγαρίας, Peter Szijjarto, επιβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση θα παράσχει επιδοτήσεις για το εργοστάσιο της BYD, εν αναμονή της έγκρισης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Ο πρωθυπουργός Viktor Orban έχει διαθέσει σημαντικά κονδύλια από τον προϋπολογισμό για την ενίσχυση των υποδομών στην περιοχή του βιομηχανικού πάρκου στο Szeged, τονίζοντας το μέγεθος της επένδυσης.

Η στρατηγική θέση της Ουγγαρίας στη βιομηχανία EV υπογραμμίζεται από σημαντικές επενδύσεις συνολικού ύψους περίπου 20 δισεκατομμυρίων ευρώ τα τελευταία πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης μονάδας μπαταριών που κατασκευάζει η κινεζική Contemporary Amperex Technology στο Ντέμπρετσεν.

Η χώρα φιλοξενεί ήδη εγκαταστάσεις παραγωγής για γνωστές μάρκες αυτοκινήτων όπως η Mercedes-Benz, η Audi, η Suzuki και αναμένει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα Neue Klasse της BMW θα βγουν από τις γραμμές παραγωγής της από το 2025.

Το εγχείρημα της BYD στην Ουγγαρία όχι μόνο ευθυγραμμίζεται με την τάση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών να επεκτείνουν το αποτύπωμά τους στην Ευρώπη, αλλά παρουσιάζει επίσης μια ευκαιρία να παρακάμψει τους πιθανούς εισαγωγικούς δασμούς που προκύπτουν από την έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά των επιδοτήσεων στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Καθώς η BYD προχωρά στην Ευρώπη, η ικανότητα της εταιρείας να επιβάλλει υψηλότερες τιμές στην περιοχή υπογραμμίζει τη στρατηγική σημασία αυτής της επέκτασης, με το μικρό αυτοκίνητο Dolphin να αποτελεί απόδειξη της premium τοποθέτησης της μάρκας στην ευρωπαϊκή αγορά.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!