NEAPINED

Το Hyundai Bayon έχει νέο ενδιαφέρον και πιο πλούσιο εξοπλισμό

Η κορεατική εταιρία αναβαθμίζει ένα ακόμη μοντέλο της, το Bayon που αποκτά μία σημαντική τεχνολογική και εσωτερική αναβάθμιση τρία χρόνια μετά το αρχικό του λανσάρισμα.

Το μικρότερο SUV της Hyundai περνά από ένα ενδιαφέρον facelift και το πιο έντονο σημείο αφορά στο μπροστινό μέρος. Το οποίο χαρακτηρίζεται από τη νέα φωτεινή LED μπάρα LED της Hyundai και την υπογραφή φωτός Seemless Horizon.

Ταυτόχρονα, οι επανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες συμβάλλουν σε μια πιο φρέσκια εμφάνιση, ενώ έχουν προστεθεί νέας σχεδίασης τροχοί 16 και 17 ιντσών.

Διατίθενται συνολικά εννέα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων νέων χρωμάτων: Lumen Grey Pearl, Meta Blue Pearl, Lucid Lime Metallic και Vibrant Blue Pearl. Μια προαιρετική δίχρωμη οροφή σε Phantom Black είναι επίσης διαθέσιμη με πολλά εξωτερικά χρώματα.

Η πιο αξιοσημείωτη αλλαγή αφορά στην προσθήκη της οθόνης αφής 10,25 ιντσών στον βασικό εξοπλισμό, παρέχοντας μια σύγχρονη και απρόσκοπτη εμπειρία στο εσωτερικό. Ωστόσο, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελεί μέρος των πιο πλούσιων εκδόσεων και στη βασική υπάρχει LCD οθόνη 4,2 ιντσών.

Η ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου, η συνδεσιμότητα smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto, δύο θύρες USB-C και μια θύρα USB-A συμβάλλουν περαιτέρω στο τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό του Bayon. Επιπρόσθετα, υπάρχει ηχοσύστημα Bose με οκτώ ηχεία αποτελεί πλέον μέρος των πλουσιότερων εκδόσεων.

Το facelift εστιάζει επίσης στα χαρακτηριστικά ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως η υποβοήθηση λωρίδας, η υποβοήθηση εμπρόσθιας σύγκρουσης, το προσαρμοζόμενο cruise control με βάση την πλοήγηση και ο έλεγχος τυφλών σημείων.

Οι ενημερώσεις over-the-air είναι πλέον δυνατές, επιτρέποντας στους οδηγούς να διατηρούν τα αυτοκίνητά τους ενημερωμένα χωρίς επίσκεψη στο συνεργείο.

Η Hyundai δεν αναφέρει κάτι επίσημα αλλά λογικά το νέο Bayon θα διατηρήσει την γκάμα κινητήρων του απερχόμενου μοντέλου.

Στη βάση της γκάμας υπάρχει ο τετρακύλινδρος 1.2 με 84 ίππους. Ψηλότερα, με ή  χωρίς υβριδική υποβοήθηση υπάρχουν οι υπερτροφοδοτούμενοι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες των 1,0 λίτρων με ισχύ 100 ή 120 ίππους.

Οι επιλογές μετάδοσης περιλαμβάνουν ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ή ένα έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων (5άρι για την έκδοση 1.2).

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!