Μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν ξεκινήσει δρομολόγια με υδροπλάνα στη Δυτική Ελλάδα και συγκεκριμένα πλήρως ενεργή θα είναι η γραμμή Πάτρα – Κέρκυρα – Παξοί, δεδομένου ότι τα υδατοδρόμια αυτά είναι αδειοδοτημένα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το προηγούμενο διάστημα πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμαστική πτήση, με υδροπλάνο της Hellenic Seaplanes, από το υδάτινο πεδίο του Λαυρίου, στο οποίο πέταξε η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου
Η Hellenic Seaplanes «ανοίγει φτερά» για το νησί των Φαιάκων
Τα υδροπλάνα της Hellenic Seaplanes θα πετούν στην Κέρκυρα από την Άνοιξη του 2024, εκτελώντας πτήσεις περιηγητικές, οργανωμένες και ναυλωμένες (charter) προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους ταξιδιώτες της!
Η Ελλάδα αποκτάει ένα νέο τρόπο για να εξερευνήσει και να μετακινηθεί κάποιος στα όμορφα τοπία της και η αρχή γίνεται με πρώτους σταθμούς την Κέρκυρα, τους Παξούς, τους Αντίπαξους και τα Διαπόντια νησιά.
Η Hellenic Seaplanes, η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ελλάδα που θα επαναφέρει τις πτήσεις με υδροπλάνα από την Άνοιξη του 2024, επισκέφθηκε την Κέρκυρα, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την εκκίνηση των πτήσεών της το φετινό καλοκαίρι.
Χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών με οργανωμένες, charter και εναέριες περιηγήσεις. Στόχος της εταιρείας είναι η εκκίνηση των προγραμματισμένων αεροπορικών δρομολογίων από το υδατοδρόμιο της Κέρκυρας με καθημερινές πτήσεις προς τις υποδομές των γειτονικών νησιών ενώ ταξίδια αερομεταφοράς μπορεί κάποιος ενδιαφερόμενες να πραγματοποιήσει και μέσω ναύλωσης ολόκληρου του υδροπλάνου για ιδιωτική μετακίνηση αυτού και της παρέας του.
Στο χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών αυτών έρχεται να προστεθεί και η επιλογή περιηγητικών πτήσεων προς τους προορισμούς αυτούς, θαυμάζοντας τα κυριότερα αξιοθέατά τους, μέσω χαμηλών πτήσεων ώστε να μπορούν να τα αποθανατίσουν με βίντεο και φωτογραφίες όσο γίνεται η ξενάγηση πάνω από τα νησιά.
«Ζεστό» το ενδιαφέρον για τους επιβάτες κρουαζιέρας!
Για την αεροπορική εταιρεία υδροπλάνων η δημιουργία ειδικών πακέτων περιήγησης για τους τουρίστες κρουαζιέρας κατέχει στρατηγική σημασία. Η Hellenic Seaplanes βρίσκεται ήδη σε προχωρημένες επαφές με τουριστικές και ναυτιλιακές εταιρίες για τη διαμόρφωση από κοινού εναέριων ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων που θα αφορούν αποκλειστικά τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων και θα περιλαμβάνει περιήγηση και ξενάγηση πάνω από τα αξιοθέατα της Κέρκυρας, των Παξών Αντίπαξων αλλά και των Διαπόντιων Νήσων (Οθωνοί).
Μέσω των περιηγητικών πτήσεων που θα ξεκινούν και θα καταλήγουν στο υδατοδρόμιο της Κέρκυρας, οι επιβάτες θα μπορούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία πτήσης, γνωρίζοντας πολλαπλούς προορισμούς και μια εντελώς διαφορετική οπτική γωνία, απολαμβάνοντας τη θέα και τα αξιοθέατα και μεγιστοποιώντας το ταξίδι τους στο νησί.
Αναφορικά τέλος με το κόστος του εισιτηρίου αυτό αν και ακόμα δεν έχει οριστεί, αυτό δεν θα είναι κάτω από 70 ευρώ το άτομο. Ωστόσο, αυτό θα έχει να κάνει με την υπηρεσία που θα απολαύσει ο επιβάτης, αλλά και τον προορισμό που θα κατευθυνθεί.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές ενδεικτικές τιμές των εισητιρίων:
- Αθήνα – Κύθηρα από 85€
- Αθήνα – Νάξος από 77€
- Αθήνα – Πάρος από 69€
- Αθήνα – Σήτεια από 155€
- Αθήνα – Κάρπαθος από 158€
- Αθήνα – Σκιάθος από 86€
- Κέρκυρα – Παξοί από 45 €
- Κέρκυρα – Ζάκυνθος από 92€
- Κως – Αστυπάλαια από 55€
- Κως – Λέρος από 40€
- Άκτιο – Κεφαλονιά από 65€
- Άκτιο – Ζάκυνθο από 75€
- Ρόδος – Κώς από 66€
- Ρόδος – Αστυπάλαια από 81€
- Ρόδος – Λέρος από 88€
Τα αεροσκάφη που θα πετάνε στην Ελλάδα
CESSNA CARAVAN C-208: Το αεροσκάφος Cessna Caravan C-208 της Hellenic Seaplanes είναι ένα αμφίβιο υδροπλάνο που έχει χαρακτηριστεί ως ένα από τα ασφαλέστερα στον κόσμο!
Πρόκειται για ένα μονοκινητήριο αεροσκάφος κατηγορίας Light Turbo Prop και διακρίνεται για την ευκολία χειρισμού του. Το συγκεκριμένο υδροπλάνο ταξιδεύει με ταχύτητα 270-320 χλμ/ώρα και η χωρητικότητά του περιλαμβάνει θέσεις για έως 12 επιβάτες.
Το εσωτερικό του Cessna Caravan C-208 είναι ιδανικό για επιβατικές πτήσεις τόσο οργανωμένες όσο και charter, κάνοντας το αεροσκάφος ιδανικό και για επαγγελματικά ταξίδια ενώ μπορεί να διαμορφωθεί ειδικά για αποθήκευση και μεταφορά φορτίου.
TWIN OTTER DHC-6: Το υδροπλάνο Twin Otter DHC-6 της Hellenic Seaplanes είναι ένα αμφίβιο υδροπλάνο, με χωρητικότητα για 19 θέσεις επιβατών και αναπτύσσει ταχύτητα ταξιδιού έως και 300 χλμ/ώρα.
Είναι υψιλοπτέρυγο, με δύο μηχανές τουρμπίνας και θεωρείται το καταλληλότερο αεροσκάφος για να επιχειρεί στην θάλασσα και σε όλες τις κλιματικές συνθήκες.
Το αεροσκάφος είναι γνωστό για την ικανότητά του να ανταποκρίνεται σε πολλαπλά περιβάλλοντα και σε ιδιαίτερες θαλάσσιες συνθήκες, καθώς η ανθεκτική του αντοχή και η ευελιξία του παρέχει αξιόπιστη απόδοση και άνεση στους επιβάτες.
Δείτε τα υδατοδρόμια στην Ελλάδα: https://hellenic-seaplanes.com/ydatodromia/
Εχω την εντυπωση πως δεν θα επιτραπουν ποτε δημοφιλη δρομολογια πχ
Φλοισβος – Μυκονος .
Θα τιναζοταν ολοκληρη η ακτοπλοοια στον αερα , καθιστωντας πολλα δρομολογια
αγονα .
Αυτο που θα επιτραπει ειναι περιφερειακα – περιθωριακα δρομολογια για ολιγους
που δεν θα επηρεασουν τα δρομολογια των πλοιων.
Προς τι ομως ολο αυτο το θεατρο με τα υδροπλανα και τις αδειοδοτησεις των
“υδατοδρομιων ” ; Σε ενα υφισταμενο λιμανι με αρκετη κινηση , ποσο θα επηρεασει
ο καταπλους ενος πλεουμενου υδροπλανου των 18 επιβατων , ενω δεν χρειαζεται
περιβαλλοντικη αδεια για καταπλου κρουαζιεροπλοιου των χιλιαδψν επιβατων ;
Θα μπορουσε το Ελληνικο κρατος να ειναι σαφες και να το πει καθαρα :
Δεν δινω αδειες για εμπορικα δρομολογια υδροπλανων διοτι προεχει
η επιβιωση των ακτοπλοικων συγκοινωνιων.