NEAPINED

Νέο VW Golf: Καταργείται ο 1.0 TSI – 265 άλογα για το GTI

H γερμανική εταιρία ανανεώνει ένα από τα πιο γνωστά μοντέλα παγκοσμίως που συμπληρώνει 50 χρόνια, στην 8η γενιά του, έχοντας να επιδείξει πάνω από 37 εκατομμύρια πωλήσεις.

Η ανανέωση για το νέο Golf, το οποίο αναμένεται από το καλοκαίρι, κυμαίνεται στο πρότυπο ενός τυπικού facelift και αφορά σε επανασχεδιασμένα σημεία.

Όπως είναι η μάσκα, οι προβολείς (προαιρετικοί οι LED Matrix) και τα πίσω φωτιστικά σώματα, το φωτιζόμενο λογότυπο με την LED μπάρα (όπως και στα ηλεκτρικά της μάρκας, καθώς και στα GTI/ GTE) κ.α.

Στον διάκοσμο οι αλλαγές είναι ανάλογης έκτασης με τον ψηφιακό πίνακα 10,2 ιντσών να είναι στάνταρ. Διαθέτει δύο θεματικές ενότητες, τις Classic και Progressive, καθώς και επιπλέον δυνατότητες στα GTE και GTI.

Κάτι σημαντικό είναι το νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με τη VW να επιστρέφει στα φυσικά χειριστήρια καταργώντας τα δύσχρηστα αφής. Επίσης, μια ακόμη σημαντική εργονομικά βελτίωση αφορά στο φωτιζόμενο συρόμενο διακόπτη αφής στη βάση της οθόνης.

Επιπρόσθετα, έχει αλλάξει το μέγεθος της touch-screen με μία μεγαλύτερη ελεύθερη οθόνη που στις πλουσιότερες εκδόσεις έχει μεγαλώσει από τις 10,4 στις 12,9 ίντσες για καλύτερο έλεγχο του συστήματος πολυμέσων MIB4.

Το οποίο έχει επίσης αναβαθμιστεί στην πιο πρόσφατη έκδοσή του («τρέχει» ήδη στα πιο πρόσφατα Tiguan, Passat, ID.3 και ID.7) με ταχύτερη απόκριση και πιο εύχρηστο μενού.

Επίσης, το νέο infotainment εισάγει έναν νέο φωνητικό βοηθό που λειτουργεί με ChatGPT, ο οποίος μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο του κλιματισμού, του τηλεφώνου και του συστήματος πλοήγησης ως καθώς και πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Συνολικά το νέο VW Golf θα είναι διαθέσιμο σε έξι επίπεδα εξοπλισμού: το βασικό και τα Life, Style, R-Line, GTE και GTI.

Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων η είδηση αφορά στην κατάργηση της έκδοσης 1.0 TSI. Πλέον, η γκάμα ξεκινά από τη mild hybrid έκδοση 1.5 eTSI με 116 (για την αγορά της Γερμανίας) και 150 ίππους.

Στη συνέχεια υπάρχει η 2.0 TDI με επίσης 116 και 150 ίππους, όπως και η 2.0 TSI με 205 ίππους. Όσο για το GTI ο δίλιτρος κινητήρας αποδίδει πλέον 265 ίππους. Στην πορεία θα ακολουθήσει και οι πιο ειδικές κορυφαίες εκδόσεις (Clubsport και R).

Σχετικά με τα plug-in υβριδικά Golf. Ο 1.5 TSI έχει αντικαταστήσει τον 1.4 TSI με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να διαμορφώνεται στους 204 ίππους για το στο eHybrid και στους 272 ίππους για το GTE.

Η μπαταρία έχει διπλασιαστεί σε ενεργειακή χωρητικότητα και διαθέτει 19,7 kWh (από 10,6). Έτσι, με μια φόρτιση (AC έως 11 kW, DC έως 50 kW) η ηλεκτρική αυτονομία να αγγίζει τα 100 χιλιόμετρα.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!