NEAPINED

Το Dacia Sandrider προθερμαίνεται για το επόμενο Ντακάρ

Η Dacia πρόκειται να συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ την επόμενη χρονιά, παρουσιάζοντας ένα καινοτόμο αγωνιστικό με την ονομασία Sandrider.

Αυτό το εκτός δρόμου αγωνιστικό αντλεί έμπνευση από το τολμηρό concept Manifesto της Dacia και παρουσιάζει μια προσέγγιση που θα ομολογκαριστεί στην κατηγορία Ultimate T1+.

Κατασκευασμένο από τη γνωστή εταιρεία μηχανικών Prodrive, το Sandrider διαθέτει ένα ελαφρύ αμάξωμα από ανθρακονήματα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία του Manifesto με “μόνο τα απολύτως απαραίτητα πάνελ αμαξώματος”.

Το Sandrider διαθέτει ένα μεταβλητό ταμπλό που μπορεί να αναδιαταχθεί ανάλογα με τις ειδικές απαιτήσεις του αγωνιστικού πληρώματος. Αυτή η μελετημένη σχεδιαστική επιλογή όχι μόνο ευθυγραμμίζεται με τη φιλοσοφία της μάρκας, αλλά έχει επίσης συμβάλει στη μείωση του βάρους κατά περίπου 15 κιλά σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του.

Σχεδιασμένο για βέλτιστες επιδόσεις, το Sandrider παρουσιάζει μια κατανομή βάρους που ευνοεί τον μπροστινό άξονα, ενισχύοντας την πρόσφυση σε σαθρές επιφάνειες που συναντώνται σε συνθήκες εκτός δρόμου.

Η πηγή ισχύος για αυτό το τρομερό αγωνιστικό είναι ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 3,0 λίτρων, που πιθανότατα να προέρχεται από τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο κουπέ Nissan 400Z, αποδίδοντας 360 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Sandrider έχει δεσμευτεί για την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, χρησιμοποιώντας συνθετικό καύσιμο, ευθυγραμμιζόμενο με τις σύγχρονες πρακτικές βιωσιμότητας.

Πέρα από τις εντυπωσιακές μηχανικές προδιαγραφές του, το Sandrider ενσωματώνει πρακτικές λεπτομέρειες που προέρχονται από την εμπειρία των rally-raid του πληρώματός του.

Στο εσωτερικό της καμπίνας, τα καθίσματα Sabelt είναι εξοπλισμένα με αντιβακτηριδιακό ύφασμα και ύφασμα που ρυθμίζει την υγρασία, ενώ το ταμπλό διαθέτει αντιανακλαστική βαφή για την ελαχιστοποίηση της αντανάκλασης. Το αμάξωμα από ανθρακονήματα είναι ενσωματωμένο με αντι-υπέρυθρες χρωστικές ουσίες, που ενισχύουν την άνεση μειώνοντας τη θερμοκρασία της καμπίνας.

Το Sandrider θα ξεκινήσει μια σειρά εντατικών δοκιμών εξέλιξης σε πολλές χώρες. Το ντεμπούτο του στην αγωνιστική σκηνή θα πραγματοποιηθεί στο Rallye du Maroc του 2024, το σκέλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid (W2RC) που διεξάγεται στο Μαρόκο από τις 5 έως τις 11 Οκτωβρίου του 2024.

Οι Dacia Sandriders, η επίσημη ομάδα οδηγών της Dacia για το πρωτάθλημα W2RC, θα λάβει μέρος στο πρώτο της Dakar και στα υπόλοιπα σκέλη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid, του 2025. Η αγωνιστική ομάδα των ‘Dacia Sandriders’ αποτελείται από τρία πληρώματα που συνδυάζουν εμπειρία, ταλέντο και ενθουσιασμό:

  • Ο 49χρονος Γάλλος rallyman  Sébastien Loeb, με 9 συνεχόμενους τίτλους στο WRC από το 2004 έως το 2012. Είναι ο πιο επιτυχημένος οδηγός αγώνων Ράλι, ενώ συχνά θεωρείται ως ο καλύτερος οδηγός ράλι όλων των εποχών. Ο Sébastien Loeb συμμετέχει στο Dakar από το 2016. Θα έχει συνοδηγό τον Fabian Lurquin.
  • Η 32χρονη οδηγός Ράλι Cristina Gutierrez Herrero, είναι ένα κορυφαίο όνομα στους αγώνες cross-country. Έχει ήδη λάβει μέρος σε οκτώ ράλι Ντακάρ μεταξύ 2017 και 2024. Η Cristina κατέκτησε το 2021 το Παγκόσμιο Κύπελλο αγώνων Cross-Country, στην κατηγορία T3,. Τον Ιανουάριο του 2024, έγινε η δεύτερη γυναίκα που κέρδισε σε μια κατηγορία (Challenger) του Dakar, μετά τη Jutta Kleinschmidt που κατέλαβε την 1η θέση γενικής. Συνοδηγός της Cristina θα είναι ο Pablo Moreno Huete.
  • Ο Nasser Al-Attiyah είναι πέντε φορές νικητής του Παγκοσμίου Κυπέλλου cross-country και δύο φορές νικητής του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid. Ένας πραγματικός θρύλος του Ντακάρ, έχοντας κερδίσει αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα πέντε φορές. Συνοδηγός του Nasser θα είναι ο Mathieu Baumel.

ΒΑΣΙΚΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ SANDRIDER

  • FIA class: Ultimate T1+
  • Σασί : σωληνωτό
  • Αμάξωμα: από ανθρακονήματα
  • Κινητήρας: 3λιτρος V6, twin-turbo, άμεσου ψεκασμού
  • Μέγιστη ισχύς :  265 kW/ 360 PS στις 5.000 σ.α.λ.
  • Μέγιστη ροπή: 539 Nm στις 4.250 σ.α.λ.
  • Μετάδοση: 4X4
  • Κιβώτιο: Σειριακό 6 σχέσεων
  • Ανάρτηση εμπρός/πίσω: διπλά ψαλίδια
  • Διαδρομή ανάρτησης: 350 mm
  • Τροχοί: Αλουμινένιες ζάντες 17 ιντσών 
  • Ελαστικά: BF Goodrich, 37 ιντσών
  • Μήκος χ πλάτος χ ύψος : 4.140 x 2.290 x 1.810 mm
  • Μεταξόνιο : 3.000 mm
  • Εμπρός/πίσω πρόβολοι: 590/550 mm

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!