NEAPINED

Οι κινητήρες βενζίνης του νέου Mini Cooper

H νέα γενιά του Mini Cooper θα είναι και η τελευταία που θα έχει κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αργότερα έπεται το πεντάθυρο και το JCW.

Μετά την ηλεκτρική έκδοση η Mini έρχεται να ανακοινώσει νέους κινητήρες βενζίνης για το τρίθυρο -αργότερα θα δούμε και πεντάθυρα- Cooper. Οι διαφορές με την EV έκδοση, οπτικά οι διαφορές είναι μικρές και εντοπίζονται στη μάσκα, στις κρυφές απολήξεις κ.α., ενώ στο εσωτερικό υπάρχει το νέο ταμπλό με διαφορετικό σε πληροφόρηση μενού.

Ωστόσο, κάτω από το αμάξωμα οι διαφορές είναι μεγαλύτερες. Ενώ το ηλεκτρικό βασίζεται σε μία ειδική πλατφόρμα, το βενζινοκίνητο Mini Cooper είναι μια αναβάθμιση του σημερινού μοντέλου με αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη.

Έτσι, κάτω από το καπό το νέο Mini Cooper προσφέρει δύο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης από την τρίτης γενιά.

Το βασικό Cooper διαθέτει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων με αύξηση 20 ίππων, φτάνοντας συνολικά τους 156 ίππους. Αυτή η αύξηση της ισχύος ρίχνει κατά 0,4 δευτερόλεπτα την επίδοση για τα 0-100 χλμ./ώρα, συνολικά στα 7,7.

Το Cooper S, που εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων, έχει μια αύξηση 25 ίππων, ανεβάζοντας τη συνολική του ισχύ στους 204. Παρά τη διατήρηση του χρόνου για τα 0-100 στα 6,6 δευτερόλεπτα, ξεπερνά το κορυφαίο ηλεκτρικό Cooper SE που χρειάζεται 6,7 δλ.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν αποκλειστικά αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη Mini να επιβεβαιώνει την απουσία χειροκίνητης επιλογής.

Στο εσωτερικό, το βενζινοκίνητο Mini Cooper διαθέτει επίσης ένα μινιμαλιστικό ταμπλό με επίκεντρο μια οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας OLED. Η Mini ισχυρίζεται ότι πρόκειται για την πρώτη στρογγυλή οθόνη αφής OLED σε αυτοκίνητο παραγωγής.

Η οποία διαθέτει βασικές πληροφορίες στο πάνω μέρος και ένα πιο λεπτομερές μενού στο κάτω μέρος. Από την οθόνη ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες του κλιματισμού, που συμπληρώνεται από φυσικούς διακόπτες.

Η μετατόπιση του επιλογέα ταχυτήτων σε ένα πάνελ κάτω από την οθόνη, μαζί με το διακόπτη του χειρόφρενου, της εκκίνησης (Engine), τον επιλογέα του προφίλ οδήγησης (Experience) και του επιλογέα κίνησης, βελτιώνει την εργονομική σχεδίαση.

Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 210 λίτρα, μια οριακή μείωση σε σχέση με το τρέχον μοντέλο, αλλά εξακολουθεί να ξεπερνά ανταγωνιστές όπως το Fiat 500 Hybrid.

Οι αναμενόμενες παραδόσεις για τα νέα βενζινοκίνητα Mini θα ξεκινήσουν την άνοιξη. Τα πεντάθυρα hatchback και το τρίθυρο John Cooper Works αναμένονται αργότερα μέσα στο έτος και ένα κάμπριο μοντέλο προγραμματίζεται για το 2025.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!