NEAPINED

Νέα Aston Martin Vantage: Κούκλα 655 ίππων!

Με στόχο να αποσπάσει ένα μερίδιο από την Porsche 911 Turbo S η βρετανική φίρμα παρουσιάζει την ανανεωμένη και πανίσχυρη Vantage.

Σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, η ανανεωμένη Vantage ξεχωρίζει από την επανασχεδιασμένη -μεγαλύτερη κατά 38%- μάσκα με το πιο αραιό πλέγμα, τις νέες πλευρικές εισαγωγές αέρα, τους νέους Matrix-LED προβολείς κ.α.

Πιο εμφανή είναι τα μαρσπιέ, οι καθρέπτες δεν έχουν πλαίσιο, οι χειρολαβές είναι χωνευτές, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας είναι ακόμη πιο εμφατικός με ένα μεγαλύτερο διαχύτη. Επίσης, υπάρχει αύξηση του πλάτους κατά 30 χιλιοστά που καθιστά το αμάξωμα ακόμη πιο δυναμικό και όμορφο.

Στο εσωτερικό, η Vantage ακολουθεί το πρότυπο της πιο μεγάλης DB12, με ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό. Το οποίο ενσωματώνει μία οθόνη 10,25 ιντσών για το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment με νέες λειτουργίες συνδεσιμότητας.

Παρά την ψηφιοποίηση, η Aston Martin διατηρεί τους φυσικούς διακόπτες μία μία σειρά για ελέγχου του κλιματισμού, τον επιλογέα ταχυτήτων, τον διακόπτη ελέγχου μετάδοσης κίνησης, καθώς και τους διακόπτες παράκαμψης για το ESP, τον ήχο της εξάτμισης κ.α.

Επί της ουσίας, κάτω από το καπό της νέας Vantage ο V8 των 4,0 λίτρων, ο οποίος προέρχεται από την Mercedes-AMG, συνεχίζει δίχως καμία υβριδική υποβοήθηση. H ισχύς του φτάνει πλέον τους 655 ίππους (από τους 510) και η ροπή τα 800 Nm. Για να επιτευχθεί αυτό χρησιμοποιήθηκαν μεγαλύτεροι στροβιλοσυμπιεστές με ταυτόχρονη αναβάθμιση του συστήματος ψύξης κ.α.

Οι μηχανικοί της εταιρείας επέλεξαν επίσης μια πιο κοντή σχέση μετάδοσης και βελτίωσαν το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF, ενώ ενισχύσεις στο δάπεδο αύξησαν περαιτέρω την δυσκαμψία του αλουμινένιου πλαισίου. Οι ρυθμίσεις για τα ενεργητικά αμορτισέρ βελτίωσαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η κατανομή βάρους στους άξονες παραμένει στο 50:50.

Η νέα Vantage επιτυγχάνει εντυπωσιακές επιδόσεις, επιταχύνοντας για τα  0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα. Τα φρένα, με δίσκους 400 και 360 χιλιοστών μπροστά και πίσω, εξασφαλίζουν αποτελεσματική επιβράδυνση, ενώ υπάρχει η επιλογή για κεραμικά.

Η ανανεωμένη Vantage θα πλαισιωθεί από την επερχόμεννη ανοιχτή έκδοση Vantage Volante και θα είναι διαθέσιμη προς πώληση το δεύτερο τρίμηνο του έτους, με αναμενόμενα αυξημένη τιμή (κάπου πάνω από τις 150.000 ευρώ).

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button