NEAPINED

Το νέο Toyota GR86 θα έχει υβριδικό turbo τρικύλινδρο κινητήρα

Μόλις τρία χρόνια μετά την εμφάνιση της δεύτερης γενιάς του σπορ κουπέ GR 86, οι εικασίες έχουν ήδη ξεκινήσει για μια πιθανή τρίτη γενιά, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025.

Γιατί τόσο γρήγορα; Επειδή το GR86 θα αποχαιρετίσει την ευρωπαϊκή αγορά πολύ σύντομα λόγω των εκπομπών ρύπων. Και για να υπάρξει συνέχεια θα πρέπει να υπάρχει ένα μηχανικό σύνολο που να είναι λιγότερο ρυπογόνο από τον boxer της Subaru.

Έτσι, οι φήμες έχουν αρχίσει ήδη να εντείνονται γύρω από έναν εξελιγμένο τρικύλινδρο turbo 1.600άρη μοτέρ που θα προέρχεται από το GR Yaris. O οποίος θα συμπληρώνεται από ένα σοφιστικέ υβριδικό σύστημα ώστε να υπάρχει δυνατότητα περιστασιακής ηλεκτροκίνησης σε χαλαρούς ρυθμούς οδήγησης και να πληρούνται οι νόρμες περί ρύπων.

Η ισχύς αναμένεται να ξεπερνά τους 300 ίππους, ενώ θα διατηρηθεί η διάταξη με το κινητήρα μπροστά και την ροπή να μεταφέρεται στο πίσω άξονα όπου θα υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιαπωνία θα υπάρχει τόσο χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο.

Αν τελικά η Toyota επιλέξει να εξελίξει τον δικό της κινητήρα, τότε αυτό σημαίνει ότι θα υπάρξει μία σημαντική διαφοροποίηση σχετικά με τη συνεργασία με την Subaru που έχει το δικό της BRZ. Μία συνεργασία που προέκυψε από την ανάγκη της βελτιστοποίησης των πόρων και τον εξορθολογισμό του κόστους παραγωγής για σπορ αυτοκίνητα χαμηλού όγκου.

Ωστόσο, η Toyota έχει πλέον χαράξει το δικό της μονοπάτι μέσω της Gazoo Racing που έχει επιμεληθεί όλες τις GR εκδόσεις του Yaris, της Corolla και της Supra. Για να δούμε τι θα πράξουν οι ιθύνοντες της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου και αν θα καταφέρουν να ταράξουν τα νερά με μια υβριδική έκδοση του τρικύλινδρου 1.600άρη.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button