NEA

Γαλλία: Μειωμένη επιδότηση EV για τα υψηλότερα εισοδήματα

Σε μια προσπάθεια να διαχειριστεί τον προϋπολογισμό της για την προώθηση των ηλεκτρικών οχημάτων (EV), η γαλλική κυβέρνηση εφάρμοσε μείωση κατά 20% των επιδοτήσεων.

Το μέτρο αφορά τους αγοραστές αυτοκινήτων με υψηλότερο εισόδημα που επιθυμούν να αγοράσουν ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα.

Έτσι, η επιδότηση μειώθηκε από 5.000 ευρώ σε 4.000 ευρώ για περίπου το 50% υψηλότερων εισοδημάτων, ενώ όσοι έχουν χαμηλότερα συνεχίζουν να λαμβάνουν ολόκληρη την επιδότηση των 7.000 ευρώ.

Ο υπουργός Περιβαλλοντικής Μετάβασης Christophe Bechu, συζητώντας την τροποποίηση στο ραδιόφωνο franceinfo, δήλωσε: «Τροποποιούμε το πρόγραμμα για να βοηθήσουμε περισσότερους ανθρώπους, αλλά με λιγότερα χρήματα».

Η απόφαση ευθυγραμμίζεται με τον στόχο της Γαλλίας να ενθαρρύνει την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων, παραμένοντας παράλληλα εντός του προϋπολογισμού των 1,5 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχει διατεθεί για κίνητρα ηλεκτρικών οχημάτων, ιδίως καθώς οι συνολικοί στόχοι των δημόσιων δαπανών βρίσκονται υπό έλεγχο.

Η προσαρμογή των δημόσιων δαπανών και η ενδεχόμενη κατάργηση των επιδοτήσεων για τα ηλεκτρικά εταιρικά αυτοκίνητα εύλογα θα δώσει κίνητρο για την αγορά νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης για την αντικατάσταση παλαιότερων, πιο ρυπογόνων οχημάτων.

Παρά τη μείωση σε εθνικό επίπεδο, ορισμένες περιφερειακές κυβερνήσεις, όπως στην περιοχή του Παρισιού, συνεχίζουν να προσφέρουν πρόσθετα κίνητρα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία κυμαίνονται από 2.250 έως 9.000 ευρώ με βάση το εισόδημα του ατόμου.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την πρόσφατη αναστολή ενός νέου προγράμματος που επιδοτούσε τους χαμηλόμισθους για τη μίσθωση ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς η ζήτηση ξεπέρασε σημαντικά τις αρχικές προβλέψεις.

Η απόφαση της Γαλλίας να αναπροσαρμόσει τα κίνητρά της αντικατοπτρίζει μια τάση που παρατηρείται σε άλλες χώρες, με τη Γερμανία να τερματίζει πρόωρα το δικό της πρόγραμμα τον Δεκέμβριο λόγω δημοσιονομικών προσαρμογών που προκάλεσε απόφαση συνταγματικού δικαστηρίου που επηρέασε τις δαπάνες για την πράσινη μετάβαση.

Το εξελισσόμενο τοπίο υπογραμμίζει τη λεπτή ισορροπία που πρέπει να επιτύχουν οι κυβερνήσεις μεταξύ της προώθησης βιώσιμων πρακτικών για την ηλεκτροκίνηση και της διαχείρισης των οικονομικών περιορισμών.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!