Η εμβληματική G-Class περνά από μία σημαντική αναβάθμιση, εξηλεκτρίζεται με ήπια υβριδική υποβοήθηση και αποκτά ένα ολοκαίνουργιο ταμπλό με οθόνη αφής.
Ενσωματώνοντας τις τελευταίες εξελίξεις της Mercedes, η γκάμα της G-Class προσφέρει πλέον μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, συμπεριλαμβανομένης μιας επερχόμενης πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης μαζί με μια ανανεωμένη Mercedes-AMG G63.
Συγκεκριμένα, κάτω από το καπό οι τρεις εκδόσεις κινητήρων (όλες με αυτόματο 9άρι κιβώτιο) συνδυάζονται με mild hybrid σύστημα μίζας/ γεννήτριας 48V που σε κάθε περίπτωση προσθέτει περιστασιακά 20 ίππους και 15 Nm.
Η βασική έκδοση G 450 d (η πρώην G 400 d) εφοδιάζεται με τρίλιτρο εξακύλινδρο ντίζελ σε σειρά και αποδίδει 367 ίππους και 270 Nm. Η G 500 έχει ίδιας διάταξης και χωρητικότητας κινητήρα βενζίνης. Αποδίδει 449 ίππους και 560 Nm ροπής.
Η AMG G 63 εφοδιάζεται με έναν V8 των 4,0 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 850 Nm. Εδώ τα 0-100 χλμ./ώρα αποτελούν υπόθεση μόλις 4,3 δευτερολέπτων με την τελική να αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα.
Διατηρώντας την εμβληματική της εμφάνιση, η G-Class διαθέτει διακριτικές αλλαγές που αποσκοπούν στη βελτίωση της αεροδυναμικής και της πρακτικότητας.
Οι οποίες περιλαμβάνουν έναν επανασχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, στρογγυλεμένες κολόνες Α και ένα νέο «χείλος» στο μπροστινό άκρο του παρμπρίζ.
Αυτές οι αλλαγές συμβάλλουν στη μείωση του «φορτηγίσιου» συντελεστή οπισθέλκουσας από 0,53 σε 0,48.
Στο εσωτερικό, η G-Class είναι εξοπλισμένη με το πιο πρόσφατο σύστημα infotainment MBUX, το οποίο διαθέτει για πρώτη φορά οθόνη αφής 12,3’’ (με ειδικό off-road μενού), μαζί με ποτηροθήκες με ελεγχόμενη θερμοκρασία, καθώς και θέση ασύρματης φόρτισης.
Η πρακτικότητα ενισχύεται περαιτέρω με την προσθήκη συστήματος keyless, η οποία ενσωματώνεται απρόσκοπτα χωρίς να αλλάζει η σχεδίαση της χειρολαβής της πόρτας.
Κατά τα υπόλοιπα οι κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες της G-Class παραμένουν ανεπηρέαστες με σύστημα τετρακίνησης και διαφορικά που «κλειδώνουν» και που ελέγχονται ηλεκτρονικά, την εξελιγμένη ανάρτηση AMG Active Ride Control του AMG Offroad Pro πακέτου με ενεργητικές αντιστρεπτικές ράβδους κ.α.
Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση για τις εν λόγω τεχνολογίες θα μας επιτρέψει να επεξεργαστούμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες λειτουργίες και δυνατότητες.
Λειτουργικά
Πάντα ενεργό
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
Προτιμήσεις
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
Στατιστικά
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς.Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για ανώνυμους στατιστικούς σκοπούς. Χωρίς κλήτευση, η εθελοντική συμμόρφωση εκ μέρους του Παρόχου Υπηρεσιών Διαδικτύου ή πρόσθετες καταγραφές από τρίτο μέρος, οι πληροφορίες που αποθηκεύονται ή ανακτώνται για το σκοπό αυτό από μόνες τους δεν μπορούν συνήθως να χρησιμοποιηθούν για την αναγνώρισή σας.
Εμπορικής Προώθησης
Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών, για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά.
Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock.
Το caroto team σας ευχαριστεί!