Η Porsche αποφάσισε να δώσει συνέχεια στην ιστορία του εμβληματικού V8 κινητήρα της, παρά τις πιέσεις που ασκούνται λόγω των αυστηρών κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων.
Με πλάνα για την επέκταση της χρήσης του έως και τη δεκαετία του 2030, η Porsche δείχνει την προθυμία της να εξακολουθήσει να προσφέρει τη μοναδική αίσθηση και επιδόσεις που προσφέρει ένα πολυκύλινδρο σύνολο.
Παρά τις αναβαθμίσεις που θα υποστεί για να πληροί τα πρότυπα εκπομπών Euro 7 έως τον Ιούλιο του 2030, ο V8 αντιμετωπίζει μια πρόκληση: τον περιορισμό του θορύβου του. Αυτό θα οδηγήσει σε μια υποτονική έκδοση του εμβληματικού ήχου που αγαπήθηκε από τους λάτρεις της Porsche. Έστω και μέσω προγραμμάτων.
Ο Thomas Freimuth, επικεφαλής της γραμμής μοντέλων Panamera, αποκάλυψε αυτά τα σχέδια κατά τη διάρκεια του Grand Prix F1 της Αυστραλίας, εκφράζοντας την αποφασιστικότητα της εταιρείας να προσαρμοστεί στους κανονισμούς χωρίς να απαιτείται «βαρύ» υβριδικό σύστημα.
Ωστόσο, η Porsche αντιμετωπίζει μια πρόκληση σχετικά με τη διατήρηση ενός αυθεντικού στοιχείου, όσον αφορά τον ήχο του κινητήρα. Καθώς οι περιορισμοί στον θόρυβο εξελίσσονται, η εταιρεία εξετάζει τη χρήση συμπληρωματικών τεχνητών ήχων για να διατηρήσει την ακουστική ταυτότητα του V8. Για να δούμε… ή καλύτερα τι θα ακούσουμε…