NEA

Η BYD ετοιμάζει και διπλοκάμπινο «αγροτικό»

Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχει βρει το αντίπαλο δέος για τα Ford Ranger, Toyota Hilux κ.α. Θα κυκλοφορήσει τέλη του έτους σε plug-in υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό.

Αυτό που δεν έχει ακόμα καταφέρει να βρει η BYD, είναι το όνομα για το επερχόμενο μοντέλο, που θα λανσαριστεί εντός του τρέχοντος έτους, στοχεύοντας, εν αρχή, σε μεγάλες αγορές της κατηγορίας, όπως η Αυστραλία.

Ακόμα και έτσι, όμως, το… ανώνυμο pickup του μεγαλύτερου κινεζικού κατασκευαστή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι είδηση!

Μάλιστα, η BYD έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου πρωτότυπου, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα ως plug-in υβριδικό (PHEV) και αργότερα θ’ ακολουθήσει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του.

Λόγω του καμουφλάζ, είναι ξεκάθαρο ότι πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες παραμένουν ασαφείς, όμως το γενικό αποτύπωμα που αφήνει το πρωτότυπο, είναι ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας των αντίστοιχων αμερικανικών μοντέλων. Ειδικά η μάσκα, έχει περισσότερες ομοιότητας με το Ford F-150, παρά με το Ranger, που θεωρείται ο άμεσος ανταγωνιστής του.

Ελάχιστες είναι και οι πληροφορίες για το διπλοκάμπινο εσωτερικό. Σύμφωνα με αυτές θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, στο ίδιο επίπεδο με την γκάμα των επιβατικών της BYD.

Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα, είναι πολύ πιθανό το κινεζικό pickup να χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, παρέχοντας δυνατότητα AWD.

Μία μεγάλη, για PHEV, μπαταρία θα προσφέρει ηλεκτροκίνηση για περίπου 100 χιλιόμετρα. Συνολικά, η έκδοση PHEV αναμένεται να παρέχει συνδυασμένη αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων.

Όσο για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα καθυστερήσει, καθώς η νομοθεσία στην Κίνα δεν είναι ιδιαιτέρως ευνοϊκή, για τα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Πάντως, θα έχει τουλάχιστον ένα ηλεκτρομοτέρ ανά άξονα και μία 100άρα μπαταρία για αυτονομία πάνω από 500 χλμ.

Γι’ αυτό και η αρχική στόχευση είναι σε αγορές όπως η Αυστραλία, οι ΗΠΑ και γιατί όχι και η Ευρώπη, όπου η BYD, πραγματοποιεί γερό εμπορικό «μπάσιμο».

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!