NEAPINED

H Alfa Romeo Milano μετονομάζεται σε Junior!

Δεν παίζονται οι Ιταλοί προχωρώντας σε ένα από τα μεγαλύτερο φιάσκα! Μετά από πολιτικές αντιδράσεις και τις διαμαρτυρίες των συνδικάτων η Alfa Romeo προχωρά στην πιο γρήγορη αλλαγή ονόματος που έχει γίνει ποτέ!

Σε μια γρήγορη απάντηση στις αυξανόμενες πιέσεις και την πολιτική αναταραχή που έχει δημιουργηθεί, η Alfa Romeo έλαβε την απόφαση να μετονομάσει το πιο πρόσφατο μοντέλο της από Milano σε Junior.

Έτσι, μετά και από πιέσεις της ιταλικής κυβέρνησης, η Alfa Romeo πήρε την απόφαση τη Δευτέρα το απόγευμα να αλλάξει το όνομα μετά από μια αντιπαράθεση με αξιωματούχους από τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας και τα συνδικάτα, δύο ημέρες μετά την αποκάλυψη της Milano, στο Μιλάνο!

Η κίνηση αυτή έρχεται μετά από μια αμφιλεγόμενη συζήτηση με τις ιταλικές αρχές σχετικά με την καταλληλότητα της ονομασίας ενός μοντέλου με το όνομα μιας ιταλικής πόλης, όταν κατασκευάζεται στην Πολωνία.

Η Junior, που είχε παρουσιαστεί προηγουμένως ως Milano μόλις την περασμένη εβδομάδα, πρόκειται να παραχθεί στις εγκαταστάσεις της Stellantis στο Tychy της Πολωνίας, μοιραζόμενη τη γραμμή παραγωγής με τα Jeep Avenger και Fiat 600.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, διευκρίνισε τους λόγους πίσω από την αλλαγή του ονόματος, τονίζοντας την επιθυμία να αποφευχθούν περαιτέρω συγκρούσεις.

«Όταν επιχειρείς να μπεις σε πολιτικό έδαφος, κινδυνεύεις να αποξενώσεις ένα σημαντικό μέρος της πελατειακής σου βάσης και επιδιώξαμε να αποτρέψουμε ένα τέτοιο σενάριο», σημείωσε ο Imparato κατά τη διάρκεια ενημέρωσης του Τύπου.

Παρά την αλλαγή του ονόματος, ο Imparato υποβάθμισε τυχόν σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις, σημειώνοντας ότι η παραγωγή δεν έχει ξεκινήσει και ότι οι ελάχιστες προσπάθειες μάρκετινγκ θα χρειαστούν προσαρμογή.

Η ονομασία Junior έχει ιστορική σημασία για τους λάτρεις της Alfa Romeo, καθώς έχει κοσμήσει προηγούμενα μοντέλα, όπως παραλλαγές του εμβληματικού κουπέ της σειράς 105 και ένα σπορ κουπέ περιορισμένης παραγωγής που επιμελήθηκε ο Zagato τη δεκαετία του 1970. Η υιοθέτησή του για το μικρό SUV είχε συζητηθεί πριν από την επιλογή του ονόματος Milano.

Προγραμματισμένη για τις πρώτες παραδόσεις τον Σεπτέμβριο, η Junior, γνωστή κάποτε ως Milano, σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο ως το πρώτο όχημα της Alfa Romeo που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου εκτός Ιταλίας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, τόνισε την αναγκαιότητα της διεθνούς παραγωγής για λόγους ανταγωνιστικότητας, δηλώνοντας: «Η κατασκευή του Milano στην Ιταλία θα είχε διογκώσει την αρχική του τιμή, περιορίζοντας την ελκυστικότητά του στην αγορά».

Η διαμάχη γύρω από το όνομα Milano είχε προκαλέσει πολιτική θύελλα, με τον υπουργό Βιομηχανίας της Ιταλίας, Adolfo Urso, να κάνει λόγο για παραβίαση της ιταλικής νομοθεσίας και εξαπάτηση των καταναλωτών.

Η διαμάχη υπογραμμίζει τις ευρύτερες εντάσεις μεταξύ της κυβέρνησης της πρωθυπουργού Τζόρτζια Μελόνι και της Stellantis, με τις συζητήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη για την ενίσχυση της εγχώριας παραγωγής αυτοκινήτων.

Εν μέσω κατηγοριών για ευνοιοκρατία προς τη Γαλλία και ανησυχιών για ξένο έλεγχο, η Stellantis βρίσκεται σε μια λεπτή ισορροπία μεταξύ παγκόσμιων δραστηριοτήτων και εθνικών συμφερόντων σε ένα ολοένα και πιο διασυνδεδεμένο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!