PINEDΔΟΚΙΜΕΣ

Mitsubishi Colt 1.0 T [mini test]

 Σίγουρα δεν είναι η πρώτη φορά αλλά και ούτε θα είναι η τελευταία που οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν πράξη το «rebadging» και παρουσιάζουν ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετικά εμπορικά σήματα.

Στην περίπτωση μας,  το Colt της Mitsubishi φόρεσε τη “φόρμα” του Clio της γαλλικής Renault,  προκειμένου η ιαπωνική εταιρεία να επανασυστηθεί σε μια κατηγορία που μέχρι τώρα δεν είχε παρουσία.

Βλέπετε το Euro 7 έχει αλλάξει τα δεδομένα στον προγραμματισμό πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών, με τη Mitsubishi πραγματικά να βρίσκει με τον τρόπο αυτό, το δούρειο ίππο που χρειαζόταν  προκειμένου να μπει στη μάχη των ευρωπαϊκών πωλήσεων,  τόσο με το Colt, όσο και με το ASX στην κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. 

Κάνοντας αρχή με το Mitsubishi Colt, αφού στο γκαράζ του Caroto έχουμε και το ASX, είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε για μια ακόμη φορά την υπεροχή της ιαπωνικής (πιο εύστοχα της γαλλικής) κατασκευής, αφού ήδη έχει δώσει τα διαπιστευτήρια της στους ελληνικούς δρόμους.

Πώς θα ξεχωρίσετε το Mitsubishi Colt ; Από την εμπρόσθια μάσκα με το σήμα της Mitsubishi αλλά και με την αναγραφή του πλήρους ονόματος της ιαπωνικής φίρμας στην πίσω πόρτα του πορτμπαγκάζ.

Εξωτερικά το Mitsubishi Colt διακρίνεται για την κομψότητα του και τις καμπύλες που «χαϊδεύουν» τις γωνίες του αυτοκινήτου. Η οπτική  υπεροχή του Colt είναι δεδομένη και πραγματικά οι σχεδιαστές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για το δημιουργήσουν.

Στο μεταξύ το νέο Colt διατίθεται με έξυπνα  φώτα LED εμπρός και πίσω. Οι προσεκτικά σχεδιασμένοι προβολείς προσφέρουν μια θερμή δέσμη φωτός που ενισχύει την ορατότητα χωρίς να ενοχλεί τους οδηγούς των διερχόμενων οχημάτων, όπως πληροφορεί η εταιρία.

Εισερχόμενος ο οδηγός  στο εσωτερικό του Mitsubishi Colt,  είναι εύκολο να διαπιστώσει  την υψηλή ποιότητα κατασκευής,  που παραπέμπει σε ακριβότερα οχήματα. Στο σημείο αυτό να τονιστεί, ότι ακόμα και η είσοδος στο Colt γίνεται με τον πλέον άνετο τρόπο, αφού με τη λειτουργία keyless, απλά ανοίγεις την πόρτα και βάζεις μπροστά τον κινητήρα, πατώντας το μπουτόν εκκίνησης.

Η εργονομία των διακοπτών,  η θέση οδήγησης και γενικότερα οτιδήποτε έχει να κάνει με την άνεση του οδηγού αγγίζουν το άριστα. Ναι,  εκτιμήσαμε τους περιστροφικούς διακόπτες του κλιματιστικού αλλά και αυτούς που σχετίζονται με τη λειτουργία του αυτοκινήτου, καθώς βρίσκονται σε ευθεία γραμμή από το λεβιέ ταχυτήτων και τον δείκτη του χεριού του οδηγού.

Τόσο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, όσο και η κάθετη οθόνη 9,3 ιντσών για το σύστημα infotainment (ή 7 ιντσών στη βασική έκδοση στις λιγότερο πλούσιες εκδόσεις), είναι ευδιάκριτες και φωτεινές. Πολύ όμορφα και τα γραφικά στην κάθετη οθόνη και συγκεκριμένα αυτά που αφορούν το προφίλ οδήγησης.

Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας πέραν της συνδεσιμότητας με Apple CarPlay, Android Auto κλπ διέθετε και ηχοσύστημα της BOSE με ένα εξαιρετικό subwoofer για την καλύτερη απόδοση των χαμηλών συχνοτήτων.

Στο εσωτερικό του Colt θα βολευτούν άνετα 4 άτομα αφού με μεταξόνιο 2,58 μέτρα το λες και οικογενειακό το supermini της Mitsubishi. Την ίδια στιγμή τα 340 λίτρα για το πορτμπαγκάζ, κάθε άλλο παρά αμελητέα ποσότητα είναι.

Πατώντας το start button στο Colt  έρχεται στη ζωή ο τρικύλινδρος κινητήρας των 999 κυβικών με τους 91 ίππους και τη ροπή των 160 Nm. Στο σημείο αυτό να τονιστεί ότι ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει και την έκδοση με 67 ίππους, ενώ για τους πιο ψαγμένους υπάρχει και η υβριδική έκδοση των 143 ίππων με τον τετρακύλινδρο των 1,6 λίτρων.

Στη δική μας περίπτωση το πακέτο των 91 ίππων ηχεί καλύτερα στο προφίλ του Έλληνα οδηγού, από όποια σκοπιά να το δει κανείς. Διαθέτει κιβώτιο 6 σχέσεων, επιταχύνει από 0-100 km/h σε 12,2 sec, πετυχαίνει τελική ταχύτητα 180 km/h, ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση τα πηγαίνει περίφημα. Εντός αστικού ιστού πετύχαμε κατανάλωση στα 6,2 λίτρα/100 χλμ. ενώ στον αυτοκινητόδρομο εύκολα πέφτει κάτω από 6 λίτρα. Και φυσικά δεν κοστίζει μια περιουσία…

Στην πράξη το Mitsubishi Colt είναι ένα απολαυστικό supermini με ευχάριστη οδική συμπεριφορά που σε προδιαθέτει για άνετη και σβέλτη οδήγηση. Η ανάρτηση απορροφά με άνεση τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και την ίδια στιγμή η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της επιτρέπει τη σβέλτη οδήγηση χωρίς κουραστικές κλίσεις του αμαξώματος.

Μπορεί οι 91 ίπποι να ηχούν κάπως στα αυτιά των «γρήγορων», ωστόσο η ροπή των 160 Nm απλώνει από τις χαμηλές στροφές τη δύναμη του κινητήρα και δίνει την επιτάχυνση που θα χρειαστείτε. Οι διαδρομές του λεβιέ στο εξάρι κιβώτιο είναι στη σωστή απόσταση, αλλά και η αίσθηση του συμβάλλει στη σβέλτη οδήγηση. Τα φρένα είναι παραπάνω από αποτελεσματικά, χωρίς υπερβολή, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στην πόλη το Mitsubishi Colt διαθέτει το κατάλληλο μέγεθος για να μην σου κάνει τη ζωή δύσκολη, ενώ στον αυτοκινητόδρομο θα κινηθεί με σταθερότητα και ασφάλεια όπως άλλωστε διαφημίζει το πλαίσιο με την κωδική ονομασία CMF-B του γκρουπ. Η ποιότητα κύλισης,  δηλαδή, είναι γαλλική υπόθεση, όπως και η γενικότερη αίσθηση που αποπνέει το Colt.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνει κανείς ότι το Mitsubishi Colt βάζει γερές βάσεις για να πετύχει τους στόχους του στη δύσκολη ελληνική αγορά. Αν τώρα το rebadging που επιχείρησε η Mitsubishi θα της βγει, ο χρόνος θα δείξει. Σε κάθε περίπτωση η αξία του εμπορικού σήματος η αλλιώς το brand value της ιαπωνικής φίρμας είναι δυνατό και έχει φανατικό κοινό και στην Ελλάδα.

Η τιμή της βασικής έκδοσης εκκινεί από 18.700 ευρώ στην έκδοση Inform με τους 67 ίππους, ενώ αυτή με τους 91 ξεκινάει από 21.920 ευρώ στην έκδοση Invite Plus.  Τέλος, να τονιστεί ότι το Mitsubishi Colt προσφέρεται και με 5 χρόνια εγγύηση.

Περισσότερες δοκιμές μοντέλων MITSHUBISHI

Τεχνικά χαρακτηριστικάMitsubishi Colt 1.0 T
ΚινητήραςΥπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζίνης, 999 cc
Ισχύς, Ροπή91 PS /  160 Nm
0-100 km/h, τελική ταχύτητα 12,2 sec, τελική 180 km/h
Κατανάλωση δοκιμής6,2 λίτρα/100km
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.053/ 1.798/ 1.439 mm
Χώρος αποσκευών340 λίτρα
Τιμή πώλησης24.470 ευρώ

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Ένα σχόλιο

  1. Κατά την γνώμη μου η επικόλληση διαφημιστικών στο αυτοκίνητο (όπως κάνει ο αντιπρόσωπος της Mitsubishi και πολλά συνεργεία αυτοκινήτων) δείχνει έλλειψη σεβασμού προς τον πελάτη. Στην περίπτωση που το διαφημιστικό τοποθετηθεί στο πλαίσιο της πινακίδας τότε μπορεί να αφαιρεθεί. Αν όμως επικολληθεί πάνω σε επιφάνεια του αυτοκινήτου τότε υπάρχει το ενδεχόμενο να παραμείνει σημάδι το οποίο θα χρειαστεί επιδιόρθωση. Σε κάθε περίπτωση θα ήταν σωστότερο να μην γίνεται επικόλληση διαφημιστικών σε αυτοκίνητο χωρίς να υπάρχει προηγουμένως η συγκατάθεση του πελάτη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!