PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Εμίλια-Ρομάνια: Verstappen στο νήμα!

Ο Verstappen άντεξε στην πίεση του Norris που πήγαινε για τη δεύτερη σερί νίκη του και επικράτησε με διαφορά μόλις 0,7 δευτερόλεπτα. Το βάθρο ολοκλήρωσε ο Leclerc (από το 2006 και τον Michael Schumacher είχε να πάρει βάθρο η Ferrari στην Ίμολα), πιο πίσω ο Piastri και ο Sainz. Δυνατή η McLaren. Ο Ολλανδός σημείωσε την 5η του φετινή νίκη σε 7 αγώνες και πάει για πολλά ρεκόρ.

Η υψηλότερη από την αναμενόμενη φθορά των ελαστικών σε σχέση με την Παρασκευή, όταν η Red Bull αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα ισορροπίας του αυτοκινήτου, φάνηκε να διευκολύνει τον Verstappen. Ο Ολλανδός ευνοήθηκε και από τις ρυθμίσεις που ολοκληρώθηκαν στο εργοστάσιο της ομάδας πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές.

Ο Norris έκανε μια έντονη προσπάθεια στα τέλη του αγώνα, καθώς διαχειρίστηκε καλύτερα τα σκληρά ελαστικά του από τον Verstappen στο δεύτερο από τα δύο stint (το διάστημα που μεσολαβεί ανάμεσα στα pit-stops), αλλά ο παγκόσμιος πρωταθλητής κατάφερε να κρατήσει την 1η θέση με διαφορά 0,7 δευτερολέπτων.

Στην αρχή, ο Norris κέρδισε ελαφρώς σε σχέση με τον poleman Verstappen όταν αντέδρασαν στα φώτα, αλλά η γραμμή του τον οδήγησε στο εξωτερικό του πρώτου σημείου φρεναρίσματος στην στροφή Tamburello, όπου δεν κατάφερε να πλησιάσει αρκετά για να επιτεθεί.

Καθώς ο Leclerc και ο team-mate του στη Ferrari, Carlos Sainz, ακολούθησαν τους πρωτοπόρους, ο Verstappen απομακρύνθηκε αρκετά για να στερήσει από τον Norris το DRS ακόμα και όταν ενεργοποιήθηκε στον δεύτερο γύρο από τους 63.

Ο Verstappen συνέχισε να αυξάνει σταδιακά τη διαφορά από τον αντίπαλό του, φτάνοντας σε προβάδισμα 6,5 δευτερολέπτων στον 22ο γύρο. Ωστόσο, δυσκολεύτηκε αργότερα λόγω παραβίασης των ορίων της πίστας σε τέτοιο βαθμό που προειδοποιήθηκε επίσημα από την FIA.

Ο Norris αρχικά απομακρύνθηκε από τον Leclerc στο πρώτο stint, πριν η Ferrari κλείσει την απόσταση. Ο Norris ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που μπήκε στα pits στον 22ο γύρο για να αλλάξει από τα μεσαία ελαστικά στα σκληρά, με τον Verstappen να ακολουθεί δύο γύρους αργότερα.

Ο Leclerc παρέμεινε έξω μέχρι τον 25ο γύρο, πράγμα που επέτρεψε στον Norris να απομακρυνθεί, ενώ το πιεστικό του ξεκίνημα στο δεύτερο stint και το ακόμη πιο αργό pit stop του Sainz, επέτρεψαν στον Oscar Piastri να ρίξει τη δεύτερη Ferrari πιο πίσω, αφού καταδίωξε στενά τον Sainz στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου stint.

Ο Verstappen ξεκίνησε το τελευταίο stint με προβάδισμα 5,6 δευτερολέπτων χάρη στο πρόωρο pit stop του Norris, με τον Ολλανδό να ξαναχτίζει το προβάδισμα του κατά τη διάρκεια της επόμενης φάσης, αν και όχι τόσο γρήγορα όσο στην αρχή.

Σε αυτό το σημείο, ο Leclerc πλησίασε την τριών δευτερολέπτων διαφορά του Norris μετά το pit stop και έφτασε εντός της ζώνης DRS της McLaren στον 43ο γύρο.

Ωστόσο, ένα λάθος στη στροφή Variante Alta μείωσε τον ρυθμό του Leclerc, ακριβώς όταν ο Norris άρχισε να πλησιάζει γρήγορα τον Verstappen, ο οποίος παραπονιόταν ότι τα ελαστικά του δεν λειτουργούσαν σωστά.

Ο Norris πίεσε σκληρά, διατηρώντας τον έλεγχο σε πολλές ζόρικες στιγμές στις πρώτες δύο στροφές της πίστας κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε γύρων του αγώνα, αλλά τελικά έμεινε λίγο πίσω, με τον Leclerc να τερματίζει 7,1 δευτερόλεπτα πίσω του στη 3η θέση.

Ο Piastri τερμάτισε 6,2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Leclerc, ενώ ο Sainz έπεσε στην 5η θέση, 8,2 δευτερόλεπτα πίσω από τη δεύτερη McLaren.

Ο Lewis Hamilton είχε μια έξοδο στην αμμοπαγίδα της στροφής Acque Minerali και τερμάτισε 6ος. Ο team-mate του στη Mercedes, George Russell, έκανε ένα δεύτερο pit-stop αργά στον αγώνα και έπεσε στην 7η θέση, αλλά με αρκετό ρυθμό στα μεσαία ελαστικά για να εξασφαλίσει τον επιπλέον βαθμό για τον ταχύτερο γύρο.

Ο Sergio Perez κατάφερε να τερματίσει 8ος στην άλλη Red Bull, ξεκινώντας από την 11η θέση. Ο Μεξικανός οδηγός ξεκίνησε με αντίθετη στρατηγική και έτρεξε για μεγάλο διάστημα με σκληρά ελαστικά, ενώ οι περισσότεροι από τους πρωτοπόρους τον προσπέρασαν εύκολα αφού έκαναν τα pit stop τους πριν αυτός μπει για τα μεσαία ελαστικά στο δεύτερο μισό του αγώνα.

Ο Alex Albon ήταν ο μόνος που εγκατέλειψε από τον αγώνα. Ο οδηγός της Williams καταστράφηκε από μια ποινή stop/go επειδή έφυγε από το πρώτο του pit stop με χαλαρό τροχό, μετά από το οποίο επέστρεψε αργά στα pits και κατέληξε δύο γύρους πίσω πριν αποσυρθεί 10 γύρους πριν το τέλος.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα, επόμενο Grand Prix την επόμενη Κυριακή (26/5) στο κοσμοπολίτικο Μονακό, στις 16:00Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!