NEAPINED

Και η VW τραβά το πόδι από το γκάζι για τα ηλεκτρικά

Η Volkswagen αλλάζει ριζικά τη στρατηγική της, εγκαταλείποντας το αρχικό της πλάνο να επικεντρωθεί αποκλειστικά στα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η βασική μάρκα της εταιρείας, η Volkswagen, που μέχρι πρόσφατα προωθούσε με έμφαση την ID γκάμα των BEV (των ηλεκτρικών μόνο με μπαταρία), αναγνωρίζει πλέον την ανάγκη για περισσότερα plug-in υβριδικά οχήματα, καθώς οι πωλήσεις των ηλεκτρικών επιβραδύνονται.

Αυτή η αλλαγή κατεύθυνσης αντικατοπτρίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Volkswagen, όπως οι καθυστερήσεις στα λανσαρίσματα νέων μοντέλων και η υστέρηση στην κινεζική αγορά, όπου οι τοπικές μάρκες προηγούνται σημαντικά.

Έτσι, η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να ακυρώσει σχέδια για εξωτερικές επενδύσεις στη μονάδα μπαταριών της και να αποσύρει ένα μεγάλο έργο εργοστασίου ηλεκτρικών στη Γερμανία.

Η τρέχουσα στρατηγική της Volkswagen έρχεται σε έντονη αντίθεση με τη στάση της πριν από λίγα χρόνια, όταν ο πρώην CEO Herbert Diess προωθούσε μια επιθετική μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η στρατηγική «BEV-or-bust» του Diess αντιμετώπισε κριτική από ανταγωνιστές που προτιμούσαν μια πιο ομαλή μετάβαση.

Παρά την επιβράδυνση των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η Volkswagen παραμένει δεσμευμένη στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Ο τρέχων διευθύνων σύμβουλος, Oliver Blume, ενισχύει συνεργασίες με εταιρείες όπως η Xpeng και αναπτύσσει μια νέα μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα για να προσελκύσει νεότερους καταναλωτές.

Επιπλέον, η Volkswagen βρίσκεται σε συζητήσεις με ευρωπαϊκές εταιρείες, αν και αυτές με τη Renault, για τη δημιουργία πιο προσιτών ηλεκτρικών επιλογών για τη μαζική αγορά, ναυάγησαν.

Αυτή η προσαρμογή της Volkswagen δεν είναι μοναδική, καθώς και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Stellantis, η Mercedes-Benz και η BMW, τροποποιούν τις στρατηγικές τους για να ανταποκριθούν στα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα.

Σε αυτά τα ζητήματα περιλαμβάνονται οι μειωμένες επιδοτήσεις, οι ελλείψεις στις υποδομές φόρτισης και αλλαγές στους κανονισμούς από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!