NEAPINED

Porsche 911 GTS T-Hybrid: Η πρώτη υβριδική 911 έχει 540 ίππους

Η πρώτη εξηλεκτρισμένη 911 έρχεται ως μέρος ενός facelift του μοντέλου, συνδυάζοντας έναν εξακύλινδρο boxer των 3,6 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα.

Η Porsche έχει εξηλεκτρίσει την 911 με ένα νέο υβριδικό σύστημα που εξελίχθηκε από την τεχνογνωσία της γερμανικής μάρκας που έχει αποκομίσει από την αγωνιστική 919 που κυριάρχησε στο Le Mans.

Η νέα 911 GTS κινείται από έναν 6-κύλινδρο μπόξερ κινητήρα 3.600 κ.εκ. εκατοστών, συνδυασμένο με ηλεκτρό-υβριδικό turbo καυσαερίων και ένα υβριδικό σύστημα. Το υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα 40 kW ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της ZF και μια μπαταρία χωρητικότητας 1,9 kWh.

Το T-Hybrid σημαίνει Turbo Hybrid έχοντας ως βασικό συστατικό ένα νέο υπερτροφοδότη BorgWarner με σύστημα ανάκτησης ενέργειας που λειτουργεί μέσω καυσαερίων. Παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο 2,0 λίτρων V4 βενζινο-ηλεκτρικό υβριδικό σύστημα κίνησης του αγωνιστικού 919, είναι ικανό να συλλέξει έως και 11 kW κινητικής ενέργειας.

Ο επικεφαλής του πρότζεκτ 911 της Porsche, Frank Moser, δήλωσε: «Παράγουμε την ενέργεια εν κινήσει. Πάντα ανακτάται, κατά την επιτάχυνση, κατά την πέδηση και σε φρενάρισμα με μηδενικό γκάζι. Ακόμα και στην τελική ταχύτητα, συνεχίζουμε να αποθηκεύουμε κινητική ενέργεια στην μπαταρία».

Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 540 ίππους, δηλαδή 60 ίππους περισσότερους σε σχέση με την προηγούμενη GTS, με τους 484 ίππους να προέρχονται από τον νέο 6κύλινδρο κινητήρα.

Η αύξηση της ισχύος βελτιώνει τις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,0 δευτερόλεπτα (-0,4 δευτερόλεπτα). Επιπλέον, η νέα 911 GTS T-Hybrid είναι πιο γρήγορη στο Nürburgring κατά 8,7 δευτερόλεπτα σε σχέση με την προκάτοχό της.

Επίσης, η Porsche αναφέρει ότι τα 0-160 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 6,8 δευτερόλεπτα (0,9 δευτερόλεπτα ταχύτερα από πριν) και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,5 δευτερόλεπτα (1,1 δευτερόλεπτα ταχύτερα), καθώς και μια αύξηση κατά 1 χλμ/ώρα στην τελική ταχύτητα, φτάνοντας τα 312 χλμ/ώρα.

Οι βελτιώσεις στις επιδόσεις έρχονται παρά την αύξηση βάρους κατά 50 κιλά για την υβριδικό GTS, φτάνοντας συνολικά τα 1.595 κιλά. Περίπου 27 κιλά από αυτά αποδίδονται στην μπαταρία, αλλά επειδή βρίσκεται μπροστά, βελτιώνει την κατανομή βάρους, δίνοντας μια αναλογία περίπου 37:63 από μπροστά προς τα πίσω.

Η νέα GTS κυκλοφορεί αρχικά σε έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά η Porsche επιβεβαιώνει ότι το T-Hybrid σύστημα είναι επίσης συμβατό με τετρακίνηση, υποδηλώνοντας ότι μελλοντικές εκδόσεις των 911 Turbo και Carrera 4 θα επωφεληθούν από τη νέα τεχνολογία συστήματος κίνησης.

Ο γνωστός τρίλιτρος μπόξερ με τα διπλά turbo εξακολουθεί να κινεί τις άλλες εκδόσεις της Carrera. Ο κινητήρας αυτός έχει ανανεωθεί ριζικά, με την εισαγωγική του έκδοση να αποδίδει 394 ίππους και 450 Nm, επιτρέποντας ένα “0-100” σε 4,1 δευτερόλεπτα και τελική στα 294 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Porsche ανανέωσαν τόσο την εξωτερική εμφάνιση όσο και το εσωτερικό της 911, κάνοντάς την ακόμα πιο high-tech.

Συγκεκριμένα, η Porsche έχει βελτιώσει σημαντικά την αεροδυναμική απόδοση του 911 με νέους ενεργούς εμπρόσθιους αεραγωγούς σε κάθε πλευρά, οι οποίοι ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης των ψυγείων και των φρένων.

Το κάτω μέρος του ανανεωμένου εμπρόσθιου προφυλακτήρα καταλαμβάνεται τώρα από αισθητήρες ραντάρ και υπερήχων, με τις λειτουργίες των φλας να ενσωματώνονται πλέον στα στάνταρ LED matrix συστήματα προβολέων. Στο πίσω μέρος, το 911 υιοθετεί νέας σχεδίασης OLED πίσω φώτα, ένα αναθεωρημένο σπόιλερ και έναν επανασχεδιασμένο διαχύτη.

Με ένα προαιρετικό αεροδυναμικό κιτ, η νέο 911 GTS διασφαλίζει μια μεγάλη μείωση στο lift, προσφέροντας επιπλέον 10 κιλά downforce στα 312 χλμ/ώρα, αντί για τα 30 κιλά ανύψωσης που είχε το στάνταρ μοντέλο.

Σε συνδυασμό με νέους αεροδυναμικά βελτιστοποιημένους τροχούς, ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί από το προηγούμενο 0,32 στο 0,27 (ένα νέο ρεκόρ για την 911).

Το εσωτερικό δεν έχει ανακαινιστεί τόσο εμφανώς, αλλά το αναλογικό ταχύμετρο έχει αντικατασταθεί ώστε να κάνει την οθόνη του οδηγού εξ ολοκλήρου ψηφιακή, και υπάρχουν νέες υβριδικές ειδικές οθόνες για την οθόνη αφής.

Η νέα Porsche 911 Carrera ξεκινά στη Γερμανία από 128.700 ευρώ, ενώ η υβριδική Carrera GTS κοστίζει από 170.600 ευρώ για την κουπέ. Οι παραδόσεις της Carrera θα ξεκινήσουν προς το τέλος του καλοκαιριού, ενώ της υβριδικής Carrera GTS προς το τέλος του έτους.

Porsche 911 GTS T-Hybrid

Porsche 911 Facelift


Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!