NEA

Στο κέντρο οι πινακίδες κυκλοφορίας για όλες τις Alfa Romeo

Τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo, συμπεριλαμβανομένων των επόμενων γενιών Giulia και Stelvio, θα τελειώσουν μια μακρά παράδοση της μάρκας, εκείνη με τις πινακίδες κυκλοφορίας τοποθετημένες στο άκρο.

Ένας σημαντικός αριθμός μοντέλων της ιταλικής εταιρείας έχεις τις πινακίδες κυκλοφορίας, τοποθετημένες σε μία από τις μπροστινές άκρες της μάσκας. Η παράδοση ξεκίνησε με την Giulietta Spider του 1955 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με τα τρέχοντα μοντέλα Giulia, Tonale και Stelvio. Και αυτό επειδή η εκτός κέντρου τοποθέτηση επιτρέπει στο τριγωνικό «scudetto» να παραμένει ανεμπόδιστο.

Ωστόσο, η νέα Alfa Romeo Junior διαθέτει κεντρικά τοποθετημένη πινακίδα και ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Alejandro Mesonero-Romanos, επιβεβαίωσε ότι το ίδιο θα ισχύει και για τους αντικαταστάτες των Giulia και Stelvio που θα αποκαλυφθούν μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο λόγος έχει να κάνει με τους κανονισμούς για την ασφάλεια των πεζών.

Η επόμενη γενιά της Stelvio πρόκειται να κυκλοφορήσει του χρόνου με την Giulia να ακολουθεί το 2026, ενώ και τα δύο μοντέλα θα βασίζονται στην νέα ηλεκτρική πλατφόρμα STLA Large.

Ο Mesonero-Romanos επιβεβαίωσε στο βρετανικό Autocar ότι ο σχεδιασμός και των δύο μοντέλων έχει πλέον ολοκληρωθεί και εγκριθεί, προσθέτοντας ότι «…είναι φανταστικός. Είναι αυτό που θα περίμεναν οι φίλοι της Giulia όσον αφορά το σπορ στοιχείο, με ένα σούπερ κουλ κουπέ».

Επιβεβαίωσε επίσης ότι τα επόμενης γενιάς ηλεκτρικά Giulia και Stelvio θα διαθέτουν μια φρέσκια απόδοση του scudetto, αν και δεν διευκρίνισε πώς θα τροποποιηθεί για να φιλοξενήσει μια μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας.

Ωστόσο, επιβεβαίωσε ότι, λόγω της έλλειψης απαιτήσεων ψύξης του ψυγείου για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, θα διαθέτει έναν κλειστό γραφικό σχεδιασμό παρόμοιο με αυτό της Junior.

Η Alfa είναι ένας από τους λίγους μεγάλους κατασκευαστές που προσφέρουν επί του παρόντος μη κεντρικά τοποθετημένες πινακίδες στα μοντέλα της, αν και έχουν αποτελέσει χαρακτηριστικό άλλων μοντέλων, από το Mitsubishi Lancer μέχρι την Bugatti Chiron.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!