NEAPINED

Τα σχέδια των Κινέζων κατασκευαστών για την ευρωπαϊκή αγορά

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD, Chery και Great Wall Motor ετοιμάζονται να ανταγωνιστούν την Tesla και τις παραδοσιακές ευρωπαϊκές εταιρείες αυτοκινήτων στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων (EV) της Ευρώπης.

Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζουν να παρουσιάσουν περίπου 20 νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, επενδύοντας σημαντικά στις πωλήσεις και το μάρκετινγκ για να αυξήσουν την παρουσία τους στην ευρωπαϊκή αγορά.

Παρά τις μέχρι τώρα μικρές πωλήσεις τους, οι Κινέζοι κατασκευαστές EV κερδίζουν σταθερά μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη, προσλαμβάνοντας έμπειρους επαγγελματίες του κλάδου και αξιοποιώντας την τοπική τεχνογνωσία.

Ειδικότερα, η BYD και η Chery έχουν ανακοινώσει σχέδια για τη δημιουργία εργοστασίων παραγωγής στην Ευρώπη, με την Chery να ξεκινά την παραγωγή στο πρώην εργοστάσιο της Nissan στη Βαρκελώνη φέτος και την BYD να στοχεύει να ανοίξει το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο στην Ουγγαρία μέχρι το 2026.

Επιπλέον, εστιάζουν στην ενίσχυση των υπηρεσιών και των επισκευών για να εξασφαλίσουν υψηλές τιμές μεταπώλησης, κρίσιμο παράγοντα για τους Ευρωπαίους αγοραστές στόλων.

Αν και οι κινεζικές μάρκες EV δεν είναι ακόμη ευρέως γνωστές στην Ευρώπη, εκτός από την MG που ανήκει στην κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία SAIC, οι παραδόσεις των κινεζικής κατασκευής οχημάτων αυξάνονται ραγδαία.

Η BYD τριπλασίασε τις ευρωπαϊκές πωλήσεις της το 2023, φτάνοντας τις 15.000 οχήματα, και σκοπεύει να παρουσιάσει νέα μοντέλα, όπως το Seagull, ένα μικρό EV με τιμή κάτω από 10.000 ευρώ στην Κίνα.

Παράλληλα, η Great Wall και η Chery επιταχύνουν τα ευρωπαϊκά τους λανσαρίσματα, με την Great Wall να κυκλοφορεί ένα νέο μοντέλο ετησίως για τα επόμενα πέντε χρόνια και την Chery να σχεδιάζει να λανσάρει οκτώ μοντέλα SUV με τις μάρκες Omoda και Jaecoo μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Αυτές οι κινήσεις αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την εμβάθυνση της παρουσίας των κινεζικών εταιρειών στην ευρωπαϊκή αγορά, δίνοντας έμφαση στην αναγνωρισιμότητα της μάρκας, τη χρηματοδότηση, τις επισκευές και τις τιμές μεταπώλησης.

Με την κρατική υποστήριξη και τις επιδοτήσεις, οι κινεζικές εταιρείες μπορούν να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές, ενώ συχνά προσφέρουν περισσότερα στάνταρ χαρακτηριστικά σε σχέση με τα δυτικά μοντέλα.

Για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας, χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χορηγίες εκδηλώσεων και συνεργασίες με καθιερωμένα δίκτυα αντιπροσώπων. Για παράδειγμα, η BYD είναι χορηγός του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος Euro 2024.

Η στρατηγική αυτή και οι σημαντικές επενδύσεις των Κινέζων κατασκευαστών ηλεκτρικών οχημάτων στοχεύουν στην επανάληψη της επιτυχίας τους στην Κίνα, όπου έχουν ήδη ξεκινήσει έναν πόλεμο τιμών.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!