NEAPINED

Mercedes-AMG GT 63 Pro 4Matic+: Σούπερ αεροδυναμική με 612 άλογα

Η γκάμα της Mercedes-AMG GT επεκτείνεται με την εισαγωγή της νέας GT 63 Pro 4Matic+ που έκανε ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed.

Η GT 63 Pro 4Matic+ ξεχωρίζει με τη δυναμική μπροστινή όψη του, που διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και επιπλέον splitter από ανθρακονήματα. Άλλα σημαντικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το σύστημα ελέγχου αέρα AirPanel, που βοηθά στη μείωση της αεροδυναμικής ανύψωσης στον μπροστινό άξονα 30 κιλά.

Οι βελτιώσεις δεν σταματούν εδώ, καθώς το κουπέ διαθέτει σταθερή πίσω αεροτομή και επιπλέον αεροδυναμικά στοιχεία κάτω από το αμάξωμα, παρόμοιους με αυτούς του hypercar One. Το σπορ στοιχείο ενισχύεται περαιτέρω με ένα πακέτο ανθρακονημάτων που περιλαμβάνει εμπρός splitter, πίσω διαχύτη και νέα πλαϊνά μαρσπιέ.

Το γερμανικό supercar διαθέτει ζάντες 21 ιντσών από σφυρήλατο αλουμίνιο, ντυμένες με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5 ή Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Όποια ελαστικά και αν επιλέξετε, υποστηρίζονται από ένα υψηλής απόδοσης σύστημα φρένων που διαθέτει τους «μεγαλύτερους τυποποιημένους κεραμικούς δίσκους φρένων που είναι διαθέσιμοι από τη Mercedes-AMG». Οι δίσκοι είναι στα 419 χιλιοστά μπροστά και μαγκώνονται από εξαπίστονες δαγκάνες.

Η Mercedes δεν είπε πολλά για το εσωτερικό, αλλά το GT 63 Pro 4Matic+ διαθέτει καθίσματα AMG Performance καθώς και σπορ τιμόνι από δέρμα και μικροΐνες. Συνοδεύονται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, σύστημα ψυχαγωγίας 11,9 ιντσών και διαθέσιμο πίσω κάθισμα.

Ο κινητήρας V8 biturbo των 4,0 λίτρων της AMG στην έκδοση των 612 ίππων προσφέρει 27 ίππους περισσότερους από την AMG GT 63, ενώ οι ειδικοί κινητήρων στο Affalterbach έχουν αυξήσει τη μέγιστη ροπή κατά 50 Nm (στα 850 Nm). Αυτή η αύξηση της απόδοσης επιτεύχθηκε με την προσαρμογή της μονάδας ελέγχου του κινητήρα.

Η AMG GT 63 PRO εντυπωσιάζει με τη συνολική της απόδοση, ιδιαίτερα σε υψηλές ταχύτητες. Επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και από 0 έως 200 χλμ/ώρα σε μόλις 10,9 δευτερόλεπτα (0,5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το AMG GT 63) με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 317 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα κιβώτιο εννέα ταχυτήτων, το οποίο στέλνει τη δύναμη σε ένα πλήρως σύστημα τετρακίνησης μεταβλητής κατανομής. Οι σημαντικότερες αναβαθμίσεις ολοκληρώνονται με ενεργητικό έλεγχο ανάρτησης και ενεργητική τετραδιεύθυνση.

Η έμφαση στην απόδοση δεν περιορίζεται στον κινητήρα, καθώς το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με δύο επιπλέον ψυγεία για να αυξηθεί η αποδοτικότητα της ψύξης και η απόδοση στην πίστα. Επιπλέον, υπάρχει ένα ενεργό σύστημα ψύξης για την μετάδοση καθώς και τα ψυγεία τοποθετημένα επάνω για τα διαφορικά μπροστά και πίσω.

Οι σχεδιαστές επίσης τροποποίησαν τα πτερύγια αέρα κάτω από το αμάξωμα και τις πλάκες κάλυψης των φρένων για να «βελτιστοποιήσουν τη ροή αέρα προς τα φρένα, κάτι που αυξάνει την ανθεκτικότητα και αποτρέπει την υπερθέρμανση των φρένων».

  Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+
Engine Eight-cylinder V with direct injection and twin turbocharging
Displacementccm3,982
Rated outputkW/hp450/612
at1/min5,500-6,500
Peak torqueNm850
at1/min2,350-5,000
Drive system layout Fully variable all-wheel drive AMG Performance 4MATIC+
Transmission AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Acceleration 0-100 km/hs3.2
Top speedkm/h317
Combined energy consumptionl/100 km14.1
CO₂ emissions combinedg/km319

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!