Ελαφρά πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις νέων οχημάτων τον Ιούλιο στην Ελλάδα.
Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 12.380 νέα οχήματα συγκριτικά με τα 12.208 που πουλήθηκαν πέρυσι καταγράφοντας πτώση 1,4% σε σχέση πέρυσι.
Ωστόσο, στο επτάμηνο του 2024 οι πωλήσεις νέων οχημάτων εμφανίζονται αυξημένες κατά 9% σε σχέση με πέρυσι φτάνοντας τις 90.228 μονάδες.
Ιούλιος 2024 | Ιούλιος 2023 | Μεταβολή 2024/2023 | |
Καινούργια επιβατικά | 12.208 | 12.380 | -1,4% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 1.019 | 1.024 | -0,5% |
Καινούργια λεωφορεία | 39 | 25 | +56,0% |
Ιανουάριος – Ιούλιος 2024 | Ιανουάριος – Ιούλιος 2023 | Μεταβολή 2024/2023 | |
Καινούργια επιβατικά | 90.228 | 82.741 | +9,0% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 6.920 | 6.961 | -0,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 542 | 166 | +226,5% |
Σταχυολογώντας τα στοιχεία του Ιουλίου, πάντα για την Ελλάδα, αυτό που καταγράφεται είναι η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των Υβριδικών (HEV) που πέτυχαν μερίδιο 44,4%, αλλά και το μερίδιο 13,9% που πέτυχαν τα Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) ενδεικτικό της τάσης που επικρατεί στην αγορά αυτοκινήτου.
Παραμένοντας στα υβριδικά, είναι πολύ σημαντική η διείσδυση τους στην ελληνική αγορά, αφού στο επτάμηνο του έτους το μερίδιο αγοράς τους πλέον ανέρχεται στο 40% από 29% που ήσαν πέρυσι.
Ιούλιος 2024 | Ιούλιος 2023 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιαν-Ιούλ 2024 | Ιαν-Ιούλ 2023 | Διαφορά | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν-Ιουν 2024 | |
Βενζίνη | 33,9% | 38,3% | -4,4 | 39,7% | 44,1% | -4,3 | 35,3% |
Πετρέλαιο | 6,2% | 13,7% | -7,5 | 8,8% | 14,1% | -5,4 | 12,9% |
Υβριδικά (HEV) | 44,4% | 34,5% | +9,9 | 40,0% | 29,3% | +10,7 | 29,2% |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 13,9% | 10,2% | +3,7 | 10,1% | 9,8% | +0,3 | 19,4% |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,0% | 0,4% | -0,4 | 0,0% | 0,4% | -0,3 | 3,2% |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,6% | 3,0% | -1,4 | 1,4% | 2,4% | -1,0 |