NEAPINED

Το Tuthill GT One αποτίνει φόρο τιμής στην Porsche 911 GT1

Η βρετανική εταιρεία Tuthill Porsche αποκάλυψε πρόσφατα το GT One, το οποίο αποτίνει φόρο τιμής στην αγωνιστική Porsche 911 GT1 της δεκαετίας του 1990. Αποδίδει πάνω από 600 ίππους και ζυγίζει μόλις 1.200 κιλά, με την παραγωγή να περιορίζεται σε μόλις 22 μονάδες.

Η Tuthill Porsche, γνωστή για την εξειδίκευσή της σε ράλι και αναβαθμίσεις/ μετατροπές αυτοκινήτων, ενώ τα τελευταία χρόνια διευρύνει τη δραστηριότητά της με συνεργασίες όπως αυτή με τη Singer, και δημιουργεί τα δικά της μοναδικά restomods.

Αν και το όνομα GT One μπορεί να φανεί περίεργο, δεδομένου ότι η Porsche 911 GT1 είχε αγωνιστεί ενάντια στο Toyota GT-One το 1998, το νέο μοντέλο της Tuthill είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Σε αντίθεση με την 911 GT1 που ήταν ένα αγωνιστικό πίστας, το GT One είναι ένα supercar με άδεια κυκλοφορίας για τους δρόμους.

Η Tuthill Porsche κρατά τα χαρτιά της κλειστά όσον αφορά τη βάση του GT One, καθώς δεν έχει αποκαλύψει αν βασίζεται σε κάποιο υπάρχον αυτοκίνητο ή αν είναι κάτι εντελώς νέο.

Πάντως, η αρχέτυπη 911 GT1 του 1996 και του 1997 χρησιμοποιούσε το εμπρός και το κεντρικό τμήμα μιας 911 παραγωγής σε συνδυασμό με ένα custom πίσω πλαίσιο από χάλυβα που προερχόταν από την πρωτότυπη 962.

Πιθανόν, η Tuthill να ακολουθεί παρόμοια φιλοσοφία, καθώς το GT One είναι κεντρομήχανο και εμφανώς δεν είναι μια 911 στο πίσω μέρος.

Το GT One προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων 4,0 λίτρων. Ο πρώτος είναι ένας ατμοσφαιρικός flat εξακύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 500 ίππους και είναι παρόμοιος με αυτόν που η Tuthill έχει εξελίξει για το 911 K, με δυνατότητα να φτάνει τις 11.000 σ.α.λ.

Ο δεύτερος κινητήρας ξεπερνά τους 600 ίππους με τη βοήθεια υπερσυμπιεστή, αν και η εταιρεία δεν διευκρινίζει αν πρόκειται για turbo ή κομπρέσορα. Οι 22 που θα το αποκτήσουν μπορούν να επιλέξουν είτε χειροκίνητο κιβώτιο είτε το διπλού συμπλέκτη κιβώτιο ταχυτήτων.

Το GT One διαθέτει αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια μπροστά και πίσω, φρένα από ανθρακονήματα και πλήρες roll-cage προδιαγραφών FIA. Το αμάξωμα είναι εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, με τον σχεδιασμό να έχει αναλάβει ο Καλιφορνέζος Florian Flatau, γνωστός από τις συνεργασίες του με την Singer.

Η τιμή του GT One δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά αναμένεται να είναι υψηλή, όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους μοναδικές restomods. Πόσο υψηλή; Μπορεί και πάνω από μισό εκατομμύριο…

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!