NEAPINED

Νέο Audi RS 3: Πεντακύλινδρη χαιρετούρα με 400 άλογα!

Με το ανανεωμένο RS 3 ολοκληρώνεται η παραγωγή του θρυλικού πεντακύλινδρου κινητήρα της Audi, μετά από σχεδόν μισό αιώνα ιστορίας.

Η Audi, μετά την ανανέωση του Α3, προχώρησε και στην αναβάθμιση της κορυφαίας έκδοσής του, του RS 3, τόσο στην έκδοση hatchback όσο και στη σεντάν.

Αν και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλάξει, οι σχεδιαστές της Audi πέτυχαν να το κάνουν να φαίνεται πιο επιθετικό, αυξάνοντας τις εισαγωγές αέρα και μεγαλώνοντας τη μάσκα Singleframe.

Η οποία πλέον είναι εντελώς μαύρη, όπως και άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένου του πίσω διαχύτη. Οι ζάντες των 19 ιντσών είναι μαύρες ματ, προσθέτοντας στην έντονη εμφάνιση του αυτοκινήτου.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, ενώ το νέο τιμόνι, το οποίο είναι κοφτό τόσο στην πάνω όσο και στην κάτω πλευρά (flat top και flat bottom), τραβάει τα βλέμματα. Τα προαιρετικά καθίσματα RS, που είναι επίσης καινούργια, προσφέρουν μια ακόμα πιο σπορ αύρα και ουσία.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών έχει αναβαθμιστεί, παρέχοντας τρεις επιλογές απεικόνισης (Sport, Performance και Runway), ενώ το σύστημα infotainment έχει αναβαθμιστεί με οθόνη 10,1 ιντσών.

Ο πεντακύλινδρος κινητήρας με το χαρακτηριστικό ηχόχρωμά του, είναι ακόμα πιο έντονος σε προγράμματα οδήγησης. Όπως το RS Performance, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για πίστα, και το RS Torque Rear, προσφέροντας μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Ο κινητήρας αποδίδει εντυπωσιακά από τις 2.200 έως τις 3.500 σ.α.λ.

Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το νέο RS3 διατηρεί τον 2,5 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο με απόδοση 400 ίππους και 500 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα και να φτάσει σε τελική τα 290 χλμ./ώρα.

Οι μηχανικοί της Audi έχουν επίσης αναβαθμίσει την ανάρτηση, καθιστώντας το RS 3 ακόμα πιο γρήγορο στις στροφές. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η ελεύθερη κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς, η τεχνολογία brake torque vectoring, καθώς και τα ενεργητικά αμορτισέρ.

quattro drivetrain with Torque Splitter

Αυτές οι επεμβάσεις μειώνουν την υποστροφή στο ελάχιστο, επιτρέποντας στο RS 3 να ακολουθεί με μεγαλύτερη ακρίβεια την ακτίνα της στροφής και να επιταχύνει πιο νωρίς στην έξοδο της. Το αποτέλεσμα είναι ένα νέο ρεκόρ για την κατηγορία του στο Nürburgring, με χρόνο 7:33,123 λεπτά.

Οι παραγγελίες για το νέο Audi RS 3 θα ανοίξουν στο τέλος του καλοκαιριού, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται τον Οκτώβριο. Η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από 66.000 ευρώ, ενώ η σεντάν έκδοση θα είναι 2.000 ευρώ πιο ακριβή.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!