Η Porsche δεν σκοπεύει να προσθέσει ψεύτικες αλλαγές ταχυτήτων στα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα, όπως έκανε η Hyundai με το Ioniq 5 N, διότι θεωρεί ότι αυτό θα τα έκανε «χειρότερα».
Παρά το γεγονός ότι η Porsche εξέτασε τη δυνατότητα αυτής της τεχνολογίας, τελικά αποφάσισε να μην την υιοθετήσει, καθώς θεωρεί ότι η εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος πρέπει να αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα του ηλεκτροκινητήρα και όχι να προσπαθεί να μιμηθεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).
Ο Lars Kern, οδηγός εξέλιξης της Porsche, δήλωσε σε συνέντευξή του ότι η ομάδα της Porsche έχει δοκιμάσει το Ioniq 5 N, αλλά κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η προσθήκη ψεύτικων αλλαγών σχέσεων θα έκανε τα ηλεκτρικά της Porsche χειρότερα από άποψη απόδοσης και εμπειρίας οδήγησης.
Ο Kern σημείωσε ότι τα ηλεκτρομοτέρ είναι ανώτερα από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης όσον αφορά την απόδοση και την άμεση απόκριση, οπότε δεν βλέπει τον λόγο να προσπαθήσει να προσομοιώσει την αίσθηση ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Παρά το γεγονός ότι ορισμένοι οδηγοί μπορεί να βρουν ενδιαφέρουσα την προσέγγιση της Hyundai, η Porsche πιστεύει ότι η καλύτερη προσέγγιση είναι να διατηρήσει την αυθεντικότητα της εμπειρίας οδήγησης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χωρίς να προσπαθεί να μιμηθεί τα χαρακτηριστικά των παραδοσιακών κινητήρων.
Στη νέα γενιά των ηλεκτρικών 718 Cayman και Boxster, η Porsche σκοπεύει να προσφέρει συναρπαστική εμπειρία οδήγησης χωρίς την ανάγκη της προσομοίωσης αλλαγές ταχυτήτων, επικεντρώνοντας την προσοχή της στις μοναδικές δυνατότητες των ηλεκτρικών κινητήρων.