PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Ιταλίας: Θρίαμβος για την Ferrari και τον εξαιρετικό Leclerc!

O Leclerc τρέλανε τους τιφόζι αφού η Ferrari είχε να νικήσει στη Μόντσα από το 2019! Στην εκκίνηση ο Piastri κατάφερε να περάσει το Norris που βρέθηκε πίσω και από τον Leclerc. Στη συνέχεια σημαντικό ρόλο έπαιξαν τα ελαστικά η σκληρή γόμα με την οποία ξεκίνησε η Red Bull. Εξαιρετική η Ferrari εντός έδρας με τον Sainz στη 4η θέση, πολύ δυνατή η McLaren που έκανε το «2-3», η Mercedes θα μπορούσε καλύτερα με τον Hamilton στη 5ηθέση, ψάχνονται στη Red Bull που χάνουν έδαφος στο πρωτάθλημα, ειδικότερα στο κατασκευαστών.

Στο Grand Prix της Ιταλίας, ο Charles Leclerc έκανε τη δεύτερη του φετινή νίκη και τη δεύτερη στη Μόντσα. Έτσι, χάρισε στη Ferrari μια θριαμβευτική επικράτηση στο σπίτι της, ακολουθώντας μια στρατηγική ενός pit stop, η οποία αποδείχθηκε καθοριστική για την επικράτηση του έναντι του Oscar Piastri της McLaren.

Ο Leclerc κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία απέναντι στον Piastri, ο οποίος είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά λόγω της στρατηγικής των δύο pit stop. Ο Μονεγάσκος πέρασε τη γραμμή του τερματισμού με προβάδισμα 2,664 δευτερολέπτων, με το πλήθος στο Μόντσα να εκφράζει τον ενθουσιασμό του όλο και πιο έντονα καθώς η στρατηγική της Ferrari έδειχνε να αποδίδει.

Αρχικά, φαινόταν πως ο Leclerc θα ακολουθούσε και αυτός μια στρατηγική με δύο pit-stops, κάτι που ο ίδιος αμφισβήτησε, καθώς η Ferrari αντέδρασε σε μια προσπάθεια undercut από τον pole-sitter, Lando Norris.

Στην εκκίνηση ο Norris κατάφερε να καλύψει τον Piastri, αλλά δεν περίμενε ο τελευταίος να τον προσπεράσει στη Variante della Roggia. Αυτή η κίνηση έφερε το Norris εκτός γραμμής, επιτρέποντας στον Leclerc να περάσει μπροστά.

Αν και ο Leclerc δεν κατάφερε να μείνει κοντά στον Piastri, η φθορά των ελαστικών έγινε τόσο έντονη που οδήγησε τη McLaren να επιλέξει στρατηγική με δύο pit stop. Ο Leclerc έχασε προσωρινά τη θέση του λόγω της πρόωρης αντίδρασης στη στρατηγική του Norris, αλλά κατάφερε να διατηρήσει την απόδοση των ελαστικών του.

Η McLaren ζήτησε από τον Piastri να δοκιμάσει τη στρατηγική με ένα pit stop, αλλά ο Αυστραλός απάντησε αρνητικά, δίνοντας έτσι τον έλεγχο του αγώνα στον Leclerc και τον team-mate του, Carlos Sainz.

Ο Sainz έκανε ότι έπρεπε καθυστερώντας τον Piastri για μερικούς γύρους, δίνοντας στον Leclerc τον απαραίτητο χρόνο για να διατηρήσει την πρωτοπορία. Οι τελευταίοι γύροι ήταν συναρπαστικοί, με τον Piastri να μειώνει σημαντικά τη διαφορά, αλλά τελικά ο Leclerc κατάφερε να κρατήσει τη νίκη, προκαλώντας κύματα ενθουσιασμού στο κοινό της Monza.

Ο Piastri παραδέχθηκε ότι «πονάει» να τερματίζει δεύτερος, σημειώνοντας ότι το πρόβλημα με τη φθορά των ελαστικών των McLaren ίσως να είχε διορθωθεί με περισσότερους γύρους. Παρά ταύτα, κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τα 11,9 δευτερόλεπτα, που ήταν μετά την προσπέραση του Sainz, σε 2,7 δευτερόλεπτα σε μόλις εννέα γύρους.

Ο Norris τερμάτισε τρίτος, έχοντας ανακάμψει μετά την απροσδόκητη κίνηση του Piastri στην πρώτη στροφή. Παρόλο που του επιτράπηκε να αγωνιστεί ελεύθερα με τον team-mate του, δεν κατάφερε να πλησιάσει αρκετά, κυρίως λόγω της στρατηγικής του Max Verstappen, που προσπαθούσε να ενισχύσει τη θέση του στο πρωτάθλημα.

Ο Sainz εξάντλησε τα ελαστικά του, παρά το ότι είχε τέσσερις γύρους πλεονέκτημα έναντι του Leclerc, και έχασε την ευκαιρία για το βάθρο από τις δύο McLaren, αλλά κατάφερε να διατηρήσει την πέμπτη θέση έναντι του Lewis Hamilton.

Ο Hamilton κατέλαβε την πέμπτη θέση αφού απέκρουσε μια πρώιμη επίθεση του Verstappen, ο οποίος είχε ένα αργό pit stop και μια μη ικανοποιητική τελευταία περίοδο, χωρίς να μπορέσει να μειώσει τη διαφορά από τον Βρετανό οδηγό της Mercedes. Ο George Russell τερμάτισε έβδομος, έχοντας ανακάμψει από ένα ατύχημα στον πρώτο γύρο και ζημιές στην εμπρός πτέρυγα.

Ο Russell αγωνίστηκε σθεναρά με τον Sergio Perez και κατάφερε να τον προσπεράσει παρά την έντονη αντίσταση του Μεξικανού. Ο Alex Albon κατετάγη ένατος, αν και τερμάτισε πίσω από τον Kevin Magnussen στην πίστα. Ωστόσο, ο Magnussen τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα για μια μικρή σύγκρουση με τον Pierre Gasly, ολοκληρώνοντας τον αγώνα του εντός της δεκάδας.

Ο Fernando Alonso μόλις που έχασε τη δέκατη θέση για 0,143 δευτερόλεπτα όταν εφαρμόστηκε η ποινή του Magnussen, ενώ ο Franco Colapinto τερμάτισε τον πρώτο του αγώνα στη F1 στην 12η θέση.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα. Επόμενο Grand Prix εκτός Ευρώπης, το μεθεπόμενο Σαββατοκύριακο (15/9) στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν (στις 14:00)Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!