NEA

Αλλάζουν τα πλάνα τους οι κατασκευαστές αυτοκινήτων

Αρκετοί κατασκευαστές αυτοκινήτων αναπροσαρμόζουν τις στρατηγικές τους για την ηλεκτροκίνηση, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) επιβραδύνεται.

Κύριοι λόγοι είναι οι υψηλές τιμές των BEV σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης, καθώς και οι ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με την ανεπαρκή υποδομή φόρτισης σε πολλές χώρες.

Αυτοί είναι μερικοί από τους κατασκευαστές που έχουν πρόσφατα αναθεωρήσει τις προσδοκίες τους για την ηλεκτροκίνηση:

Toyota: Η Toyota μείωσε τις εκτιμήσεις για την παραγωγή BEV κατά το 2026 κατά ένα τρίτο, σύμφωνα με την ιαπωνική εφημερίδα Nikkei. Η εταιρεία εξακολουθεί να στοχεύει σε παραγωγή 1,5 εκατομμυρίων BEV ετησίως έως το 2026 και 3,5 εκατομμυρίων έως το 2030, με 10 νέα BEV μοντέλα να αναμένονται στα επόμενα τρία χρόνια.

Volvo: Η Volvo ανέβαλε την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, καθώς αναμένει να προσφέρει υβριδικά μοντέλα και μετά το 2030. Η εταιρεία στοχεύει το 90-100% των πωλήσεών της έως το 2030 να είναι BEV ή plug-in hybrid.

Volkswagen: Παρά την επιβράδυνση της ζήτησης, η VW διατηρεί τους στόχους της για 70% των πωλήσεών της στην Ευρώπη και 50% στις ΗΠΑ και την Κίνα να είναι BEV έως το 2030. Ωστόσο, η εταιρεία αναθεωρεί τα σχέδια για νέες εργοστασιακές μονάδες μπαταριών.

Ford: Η Ford μείωσε το μερίδιο των κεφαλαίων της για BEV από 40% σε 30%, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στα υβριδικά οχήματα. Παράλληλα, ακύρωσε ένα προγραμματισμένο ηλεκτρικό SUV και ανέβαλε την ηλεκτρική έκδοση του best-seller της, του pickup F-150.

Porsche: Η εταιρεία διατήρησε τους στόχους της για 80% BEV πωλήσεις έως το 2030, ωστόσο ανέφερε ότι αυτοί οι στόχοι εξαρτώνται από τη ζήτηση.

Renault: Η Renault αναθεώρησε το στόχο της να προσφέρει μόνο BEV στην Ευρώπη έως το 2030, ανακοινώνοντας πλέον μια διπλή στρατηγική με BEV και αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.

General Motors: Η GM μείωσε τις προβλέψεις για την παραγωγή BEV το 2024 και απέφυγε να επαναλάβει τη δέσμευσή της για παραγωγή 1 εκατομμυρίου BEV στη Βόρεια Αμερική μέχρι το τέλος του 2025.

Mercedes-Benz: Η εταιρεία μείωσε τις προβλέψεις της για τις πωλήσεις EV, στοχεύοντας τώρα το 50% των συνολικών πωλήσεών της να είναι EV έως το 2030.

Bentley: Αρχικά είχε στόχο να προσφέρει μόνο BEV έως το 2030, αλλά τώρα εστιάζει περισσότερο στα plug-in hybrid μοντέλα.

Aston Martin: Η εταιρεία ανέβαλε το λανσάρισμα του πρώτου της BEV για το 2026, καθώς η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα υψηλής τιμής, όπως αυτά της Aston Martin, ήταν χαμηλότερη από τις προσδοκίες.

Αυτές οι αλλαγές αποτυπώνουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην προσπάθεια να προωθήσουν την ηλεκτροκίνηση, καθώς η ζήτηση δεν φαίνεται να είναι τόσο υψηλή όσο προβλεπόταν αρχικά.

Κώστας Χαλκιαδάκης

Πέρα από τους τέσσερις τροχούς η μεγάλη του αγάπη είναι να παίζει λύρα και φυσικά να πατά σε κρητική γη...

Ένα σχόλιο

  1. Αν ταξιδέψετε εθνική οδό φέτος και βάλετε βενζίνη στα ΣΕΑ, θα δείτε 2 φορτιστές ανα βενζινάδικο. Αυτοί μέχρι πέρσυ δεν ήταν κατειλλημένοι. Φέτος το καλοκαίρι πάντα έβλεπες αυτοκίνητα να περιμένουν.
    Το κακό είναι ότι περιμένεις ακόμα περισσότερο από το κανονικό, γιατί επειδή δεν υπάρχει χρονοδιακόπτης, κάποιοι τα αφήνουν και πάνε για καφέ. Οι άλλοι περιμένουν και παρ’όλο που το αυτοκίνητό τους έχει φορτίσει, αυτοί δεν έχουν γυρίσει ακόμα. Φανταστείτε τι έχει να γίνει σε 2-3 χρόνια που θα προστεθούν άλλα 25.000 ηλεκτρικά στην ελληνική αγορά + τουρίστες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!