PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Αζερμπαϊτζάν: Νικητής ο Piastri μετά από μάχη με τον Leclerc – Πήρε κεφάλι η McLaren στο κατασκευαστών

Ο Oscar Piastri της McLaren κατάφερε να σημειώσει τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του στη Formula 1, στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, αφού προσπέρασε και στη συνέχεια κράτησε πίσω του τον poleman Charles Leclerc.

Ο George Russell της Mercedes συμπλήρωσε το βάθρο μετά από ένα δραματικό ατύχημα στους τελευταίους γύρους, στο οποίο ενεπλάκησαν οι Sergio Perez και Carlos Sainz.

Ο Leclerc είχε κερδίσει την τέταρτη συνεχόμενη pole position στο Μπακού και φαινόταν έτοιμος να τη μετατρέψει επιτέλους σε μια νίκη στον γρήγορο αυτόν δρόμο-πρωτάθλημα.

Ο οδηγός της Ferrari διατήρησε την πρωτοπορία στην εκκίνηση από τον Piastri, ενώ ο Sergio Perez της Red Bull προσπέρασε τη δεύτερη Ferrari του Carlos Sainz για την τρίτη θέση.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Max Verstappen ακολούθησε το παράδειγμα του ομόσταυλού του στη Red Bull, προσπερνώντας από την εσωτερική τον George Russell της Mercedes για την πέμπτη θέση.

Με τη στρατηγική του ενός pit stop, με την επερχόμενη χρήση των μεσαίων και σκληρών ελαστικών, ο Leclerc δημιούργησε μια διαφορά έξι δευτερολέπτων από τον Piastri και τον Perez, ενώ ο Verstappen διαμαρτυρόταν για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου του και δυσκολευόταν να κρατήσει τον Sainz στην πέμπτη θέση.

Ο Perez ήταν ο πρώτος από τους πρωτοπόρους που έκανε pit stop για να βάλει σκληρά ελαστικά στον 14ο γύρο, αλλά η κίνησή του αυτή δεν προκάλεσε άμεση αντίδραση από τους Leclerc και Piastri για να αποφύγουν το undercut.

Καθυστερώντας έναν επιπλέον γύρο, ο Piastri φαινόταν έτοιμος να χάσει τη δεύτερη θέση, αλλά ο Perez βγήκε πίσω από τον ομόσταυλό του στη McLaren, Lando Norris, που είχε ξεκινήσει από τη 15η θέση και καθυστέρησε τον Μεξικανό, επιτρέποντας στον Piastri να διατηρήσει τη θέση του.

Οι εξαιρετικοί χρόνοι του Piastri κατά τη διάρκεια του pit stop μείωσαν επίσης τη διαφορά του από τον Leclerc σε λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, και στον 20ο γύρο ο Αυστραλός έκανε μια καθυστερημένη προσπέραση στην εσωτερική της Στροφής 1 για να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα.

Ο Leclerc ενημέρωσε αρχικά την ομάδα του ότι πίστευε πως ο ρυθμός του Piastri ήταν «τρελός», δεδομένου ότι υπήρχαν ακόμα 30 γύροι να διανυθούν με τα σκληρά ελαστικά.

Αλλά αντί να αφήσει τον Piastri να ξεφύγει, ο Leclerc έμεινε κοντά του και προσπάθησε να αντεπιτεθεί σε αρκετές περιπτώσεις στη στροφή 1, με τον Piastri να κρατά τη θέση του κάθε φορά.

Αυτή η μάχη επέτρεψε στον Perez να παραμείνει πίσω από τους δύο πρώτους στην τρίτη θέση, εξοικονομώντας ζωή από τα σκληρά του ελαστικά, ενώ και ο Sainz πλησίαζε μετά από έναν μοναχικό αγώνα στην τέταρτη θέση.

Όταν ο Perez απέτυχε σε μια προσπέραση στον Leclerc στον προτελευταίο γύρο, ο Sainz φάνηκε έτοιμος να επωφεληθεί και να περάσει τρίτος, αλλά βγαίνοντας από τη Στροφή 2, οι δύο τους συγκρούστηκαν και έπεσαν στον τοίχο με δύναμη.

Ο Piastri οδήγησε τον Leclerc και τον Russell στον τερματισμό υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ενώ ο Norris ολοκλήρωσε τον αγώνα του στην τέταρτη θέση.

Ο Norris, ξεκινώντας με τα σκληρά ελαστικά, αρχικά κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Verstappen, ο οποίος συνέχισε να δυσκολεύεται με τις αναπηδήσεις στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Μετά το pit stop του στον 38ο γύρο, ο Norris ανέκτησε τη διαφορά των 15 δευτερολέπτων για να προσπεράσει τον Verstappen για την τέταρτη θέση.

Στο παρασκήνιο, ο Fernando Alonso ολοκλήρωσε έναν μοναχικό αγώνα στην έκτη θέση, κρατώντας πίσω του τον Alex Albon, που είχε ξεκινήσει με τα σκληρά ελαστικά και είχε βρεθεί έως και στην τρίτη θέση στο πρώτο stint.

Οι πρωτοεμφανιζόμενοι Franco Colapinto έδωσαν μια αξιόλογη παράσταση για να ακολουθήσουν τον Albon στην όγδοη θέση, σημειώνοντας πόντους στον δεύτερο αγώνα της καριέρας τους.

Ο Lewis Hamilton έκανε μια καλή επιστροφή από την εκκίνηση από το pitlane για να τερματίσει ένατος, έχοντας επιλέξει να κάνει αλλαγές στον κινητήρα και την ανάρτηση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Ο εντυπωσιακός Oliver Bearman πήρε επίσης τον πρώτο του βαθμό για τη Haas, προσπερνώντας τον έμπειρο ομόσταυλό του Nico Hulkenberg για τη δέκατη θέση.

Ο Yuki Tsunoda της RB ήταν η μοναδική άλλη εγκατάλειψη μετά από μια σύγκρουση στον πρώτο γύρο με τον Lance Stroll της Aston Martin, που άφησε τον Tsunoda με ζημιά στο πάτωμα και τον Stroll με ένα κλατάρισμα.

Με την επίτευξη του ταχύτερου γύρου, ο Norris κατάφερε να μαζέψει τρεις πόντους από τον Verstappen, μειώνοντας τη διαφορά στους 59 πόντους.

Παρακάτω η κατάταξη του αγώνα. Επόμενο Grand Prix εκτός Ευρώπης, το επόμενο Σαββατοκύριακο (225/9) στην Σιγκαπούρη (στις 15:00)Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!