NEAPINED

Kia: Ετοιμάζει νέα ηλεκτρικά EV1/ EV2 και το διάδοχο του Stinger

Η Kia σχεδιάζει να επεκτείνει την γκάμα των ηλεκτρικών της οχημάτων, προσθέτοντας ένα αυτοκίνητο πόλης στη βάση της γκάμας και ένα νέο κορυφαίο μοντέλο.

Η κορεατική μάρκα έχει καταχωρίσει εμπορικά σήματα από EV1 έως EV9 για μια σειρά μοντέλων. Αν και έχει επιβεβαιώσει ότι το EV2 θα τοποθετηθεί κάτω από το νέο EV3, η προοπτική ενός EV1 δεν είχε τεθεί στο τραπέζι μέχρι τώρα.

Το EV1 θα αντικαταστήσει προς τα τέλη της δεκαετίας το Picanto και θα κοστίζει κάτω από τις 20.000 ευρώ.  Μέχρι τότε, η Kia εργάζεται για τη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατά 5.000 ευρώ ανά μοντέλο: το EV3 κοστίζει περίπου 35.000 ευρώ στην Ευρώπη, ενώ το EV2, ένα νέο μοντέλο με μέγεθος supermini που θα κυκλοφορήσει το 2026, θα κοστίζει κάτω από 30.000 ευρώ.

Με τον καιρό, το κόστος αυτών των μοντέλων θα μπορούσε να μειωθεί καθώς η τεχνολογία των μπαταριών γίνεται πιο προσιτή, γεγονός που θα καθιστούσε εφικτό το ενδεχόμενο ενός αυτοκινήτου πόλης κάτω από τα 20.000 ευρώ.

Στόχος της Kia είναι να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κοστίζει από 30.000 ευρώ και ότι χρειάζονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάτω από τα 25.000 ευρώ και ότι ίσως μπορούν να πέσουν γύρω στις 20.000 ευρώ, αλλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Στην άλλη άκρη της γκάμας, ο πρόεδρος της Kia, Ho-sung Song, ανέφερε στο βρετανικό Autocar ότι ένα μοντέλο όπως το προηγούμενο Stinger GT αλλά με ηλεκτρικό κινητήρα είναι υπό εξέταση.

Η ευελιξία των ηλεκτρικών πλατφορμών, όπως η αρχιτεκτονική E-GMP που χρησιμοποιείται στα EV6 και EV9, καθιστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο πιο εφικτό στην ηλεκτρική εποχή λόγω της μεγαλύτερης κοινής χρήσης εξαρτημάτων με άλλα μοντέλα της γκάμας. Έτσι, η τετρακίνηση μέσω διάταξης δύο κινητήρων και πάνω από 600 ίππους θα ήταν δυνατή για ένα τέτοιο κορυφαίο μοντέλο.

Γενικότερα, ο Song ανέφερε ότι ενώ η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη φαίνεται «νωθρή», η γενική τάση είναι ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν και δεν ανησυχεί μακροπρόθεσμα για την υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόσθεσε ότι εξακολουθούν να χρειάζονται κίνητρα για να ενισχυθεί η ζήτηση βραχυπρόθεσμα και ότι η πρόσφατη αστάθεια ήταν αποτέλεσμα της κατάργησης των κινήτρων σε χώρες όπως η Γερμανία.

Παράλληλα με τις επενδύσεις στην ανάπτυξη υβριδικών μοντέλων, οι κύριες επενδύσεις της Kia παραμένουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και αυτή παραμένει η κατεύθυνση για την εταιρεία.

Επιπλέον, επιβεβαίωσε ότι στην Kia οι μπαταρίες solid state βρίσκονται υπό εξέλιξη και ότι οι προοπτικές για αυτή την τεχνολογία είναι “σε κάθε τομέα αρκετά καλύτερες” από τις τρέχουσες εναλλακτικές λύσεις. Το θέμα όμως είναι το πότε θα είναι έτοιμες να βγουν στην αγορά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!