NEAPINED

Ηλεκτρική έκδοση για το νέο Peugeot 408

Η γαλλική εταιρία εισάγει την πλήρως ηλεκτρική έκδοση E-408, η οποία προστίθεται στη γκάμα που περιλαμβάνει επίσης υβριδικές και plug-in υβριδικές επιλογές.

Η Peugeot επεκτείνει τη γκάμα της 408, εισάγοντας μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση, την E-408 που έχει αυτονομία μέχρι 453 χιλιόμετρα. Το εμπορικό λανσάρισμα στην ελληνική αγορά αναμένεται τον Ιανουάριο του 2025.

Το 408 είναι ένα κομψό crossover με στυλ κουπέ-SUV, μήκους 4,69 μέτρων. Παρά τη χαμηλή του γραμμή οροφής, το γαλλικό μοντέλο προσφέρει μεγάλο εσωτερικό χώρο, ειδικά στο πίσω κάθισμα, χάρη στο μεταξόνιο των 2,79 μέτρων.

Το ύψος του είναι στα 1,48 μέτρα, χαμηλότερο από το Peugeot 3008, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 19 εκατοστά. Σχεδιαστικά, το E-408 ξεχωρίζει με τον έντονο πίσω προφυλακτήρα που προστατεύει το αμάξωμα από γρατσουνιές και χτυπήματα.

Το E-408 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 157 kW (210 ίππων) και ροπής 345 Nm, που κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα μόλις 58,2 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 453 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP.

Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω ενός 11 kW ενσωματωμένου φορτιστή ή σε ταχυφορτιστή με ισχύ έως 120 kW, επιτρέποντας τη φόρτιση από 20% έως 80% σε περίπου 30 λεπτά.

Το E-408 έρχεται εξοπλισμένο με τεχνολογίες όπως θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα, ενώ οι τροχοί είναι 19 ιντσών. Ο χώρος αποσκευών του φτάνει τα 536 λίτρα, προσφέροντας επαρκή χωρητικότητα για τις καθημερινές ανάγκες.

Το εσωτερικό του γαλλικού μοντέλου διατηρεί τη γνώριμη σχεδίαση του Peugeot με το μικρό τιμόνι και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. H οθόνη αφής 10’’ προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Το Peugeot E-408 είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, Allure και GT, με το GT να προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά όπως LED matrix φώτα, ηλεκτρική πίσω πόρτα, ατμοσφαιρικό φωτισμό και τεχνολογίες υποβοήθησης επιπέδου 2.

Ωστόσο, και οι δύο εκδόσεις περιλαμβάνουν στάνταρ εξοπλισμό όπως ασύρματη σύνδεση Apple CarPlay, διζωνικό κλιματισμό και αντλία θερμότητας, ενώ το σύστημα πλοήγησης περιλαμβάνει πρόγραμμα σχεδιασμού ταξιδιών και εφαρμογή για smartphone για βέλτιστη διαχείριση της μπαταρίας.

Κώστας Κάκκαβας

Από μικρός, το πάθος του ήταν τα αυτοκινητάκια! Τώρα που μεγάλωσε, όχι απλώς του αρέσει να παίζει ακόμη περισσότερο -φυσικά με πραγματικά αυτοκίνητα- αλλά και να γράφει δίχως φρένο...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!