NEAPINED

Η Toyota θα επαναφέρει τα MR2 και Celica

Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν αρκετά σπορ μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των Celica και MR2, στην 8η και 4η γενιά τους, αντίστοιχα. Θα λανσαριστούν από το 2026 και μετά.

Σύμφωνα με φήμες, η νέα Celica θα είναι ένα κουπέ με κινητήρα μπροστά, ενώ το νέο MR2 θα παραμείνει πιστό στη διάταξη με κινητήρα στο κέντρο, πιθανώς εμπνευσμένο από το πρωτότυπο FT-Se.

Και τα δύο μοντέλα θα διαθέτουν το νέο υπερτροφοδοτούμενο 2,0 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα της Toyota, αποδίδοντας περίπου 400 ίππους. Θα υπάρχει και ηλεκτρική έκδοση με σύστημα τετρακίνησης.

Αναλυτικότερα, το MR2 ενδέχεται να κυκλοφορήσει και σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση με ισχύ που ξεπερνά τους 500 ίππους. Σχεδιαστικά θα υιοθετεί στοιχεία από το πρωτότυπο FT-Se (αυτό στις εικόνες).

Πιθανότατα θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, αξιοποιώντας την προηγμένη τεχνολογία μπαταριών που έχει εξελίξει η Toyota σε συνεργασία με την Lexus και παρουσιάστηκε στο ηλεκτρικό πρωτότυπο LF-ZC.

Οι μπαταρίες νέας γενιάς θα διαθέτουν πρισματική δομή, η οποία μειώνει το συνολικό βάρος, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα και αυτονομία. Αυτά τα χαρακτηριστικά αναμένεται να βελτιώσουν σημαντικά τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα του νέου MR2.

Εκτός από την ηλεκτρική έκδοση, φημολογείται ότι η Toyota θα λανσάρει και μια έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης το 2026. Ο κινητήρας αυτός θα είναι τοποθετημένος στο κέντρο, προσφέροντας βέλτιστη κατανομή βάρους και δυναμική οδική συμπεριφορά.

Αυτή η έκδοση, που εξελίσσεται από το τμήμα Gazoo Racing (GR), φημολογείται ότι θα εφοδιάζεται με έναν 2,0 λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα με υπερτροφοδότηση, ο οποίος θα αποδίδει 400 ίππους και θα συνδυάζεται με σύστημα τετρακίνησης.

Όσο για τη Celica ο κινητήρας αναμένεται βρίσκεται κάτω από το μπροστινό καπό και λογικά θα είναι ο ίδιος δίλιτρος. Και εδώ πιθανότατα να δούμε και ηλεκτρική έκδοση με δύο μοτέρ, δηλ. το ίδιο σύστημα πρόωσης με του MR2.

Οι πρώτες εκτιμήσεις για την τιμή της Celica και του MR2 τοποθετούν το κόστος εκκίνησης κάτω από τις 80.000 ευρώ, καθιστώντας το ανταγωνιστικό στην κατηγορία των σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!