Η Jaguar προχωρά σε μια τολμηρή ανανέωση της ταυτότητάς της, παρουσιάζοντας νέο λογότυπο, γραμματοσειρά και σχεδιαστικά στοιχεία που σηματοδοτούν τη στροφή της μάρκας προς ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον.
Σε μια προσπάθεια να προσαρμοστεί στη «δεύτερη εκατονταετία» της, η Jaguar κάνει ένα αποφασιστικό βήμα που, όπως παραδέχονται οι υπεύθυνοι, δεν θα είναι αρεστό σε όλους.
Ο CEO της Jaguar, Rawdon Glover, δήλωσε ευθέως ότι «η νέα προσέγγιση της μάρκας θα πολώσει το κοινό». Ο επικεφαλής σχεδίασης, Gerry McGovern, πρόσθεσε ότι πρόκειται για μια «φοβισμένη και απρόσμενη» επανεφεύρεση της μάρκας, αναγνωρίζοντας ότι η Jaguar θα χάσει ορισμένους από τους υφιστάμενους πελάτες της.
Ωστόσο, η φιλοσοφία πίσω από την αλλαγή είναι να επανέλθει η Jaguar στις ρίζες της, ενσωματώνοντας ταυτόχρονα σύγχρονα στοιχεία που ανταποκρίνονται στις νέες προσδοκίες.
Η πιο εμφανής αλλαγή αφορά το λογότυπο. Η εμβληματική «Leaper» -η χαρακτηριστική φιγούρα της άλτριας λεοπάρδαλης- υιοθετεί μια πιο απλοποιημένη μορφή, ενσωματωμένη σε ένα νέο μοτίβο με 16 οριζόντιες γραμμές, το οποίο η εταιρεία αποκαλεί «Strikethrough». Το νέο αυτό στοιχείο αναμένεται να αποτελεί βασικό αναγνωριστικό των μελλοντικών μοντέλων της μάρκας.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε μια νέα γραμματοσειρά, γνωστή ως «Exuberant», η οποία χαρακτηρίζεται από γεωμετρική αρμονία και απλότητα. Το νέο «Monogram» της Jaguar είναι μια σχεδιαστική πινελιά που συνδυάζει τα γράμματα «J» και «r» σε μια κυκλική μορφή, προσφέροντας έναν αέρα καλλιτεχνικής υπογραφής, όπως εξήγησαν οι Βρετανοί.
Η Jaguar αναφέρει ότι η νέα χρωματική της παλέτα, με έντονα κόκκινα, κίτρινα και μπλε, είναι εμπνευσμένη από την τέχνη και χαρακτηρίζεται ως «πολυτελής» και «πολύπλευρη». Αυτές οι αλλαγές συνδέονται με την ευρύτερη φιλοσοφία που ονομάζεται «Exuberant Modernism» (Πολυτελής Μοντερνισμός), η οποία εκφράζει τη νέα αισθητική και σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας.
Η ανανεωμένη ταυτότητα της Jaguar θα αποκαλυφθεί πλήρως στις 2 Δεκεμβρίου (3 Δεκεμβρίου για την Ευρώπη) στην Art Week του Μαϊάμι, όπου θα παρουσιαστεί και το πρώτο νέο concept car της μάρκας.
Αυτό το πρωτότυπο θα είναι ο προπομπός της νέας εποχής, καθώς η Jaguar σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό της GT το 2026. Το μοντέλο αυτό θα προσφέρει αυτονομία περίπου 700 χιλιομέτρων και θα μπορεί να φορτίσει 320 χιλιόμετρα σε μόλις 15 λεπτά, κάτι που αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της μάρκας για βιώσιμη κινητικότητα.
Η Jaguar φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει σε μια πλήρη αναγέννηση, η οποία θα επικεντρώνεται σε υψηλής ποιότητας ηλεκτρικά οχήματα που θα απευθύνονται σε ένα πιο εκλεκτικό και απαιτητικό κοινό. Με αυτές τις κινήσεις, η βρετανική εταιρία αποδεικνύει ότι δεν φοβάται να ρισκάρει για να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στη σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία.