Η BMW συνεργάστηκε με το Kith για μια μοναδική επανερμηνεία της κλασικής M1, προσφέροντας μια φρέσκια αισθητική και αναβαθμίσεις που σέβονται την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου.
Η M1, που κατασκευάστηκε σε μόλις 453 μονάδες μεταξύ 1978 και 1981, αποτελεί ένα εμβληματικό μοντέλο για τη βαυαρική μάρκα και θεωρείται ένα από τα πιο σπάνια και σημαντικά αυτοκίνητα στην ιστορία της. Η συγκεκριμένη ανανεωμένη έκδοση, προϊόν συνεργασίας της BMW με τον Ronnie Fieg και το Kith, διατηρεί τον αρχικό της χαρακτήρα ενώ ταυτόχρονα ενσωματώνει μοντέρνες πινελιές.
Το αμάξωμα έχει βαφτεί σε Techno Violet, μια βαθιά μωβ απόχρωση που είχε κάνει το ντεμπούτο της στη BMW M3 της γενιάς E36. Η επιλογή αυτή προσδίδει μια αίσθηση πολυτέλειας και σύγχρονης αισθητικής, παραμένοντας πιστή στις κλασικές γραμμές του αυτοκινήτου. Οι εξωτερικές αλλαγές είναι περιορισμένες, με την προσθήκη ενός λογότυπου Kith στο πίσω μέρος να αποτελεί τη μοναδική διαφοροποίηση από το αυθεντικό μοντέλο.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι πιο έντονες. Υπάρχει δέρμα Black Merino από τη σειρά BMW Individual, ενώ σε πολλά σημεία όπως τα καθίσματα, τα προσκέφαλα, τον επιλογέα ταχυτήτων και τα πατάκια, συναντάται το μοτίβο Kith. Το λογότυπο του Kith εμφανίζεται επίσης στα μαρσπιέ, προσθέτοντας μια μοντέρνα πινελιά σε ένα εσωτερικό που διατηρεί ωστόσο την κλασική του ταυτότητα.
Παρά τις αισθητικές αλλαγές, ο κινητήρας της M1 παραμένει αμετάβλητος. Το 3,5 λίτρων εξακύλινδρο σύνολο M88 παραμένει πιστό στην αρχική του μορφή, αποδίδοντας 277 ίππους και 329 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η επιλογή της μηχανικής διατήρησης αναδεικνύει την πρόθεση των δημιουργών να τιμήσουν την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου, παραμένοντας πιστοί στον χαρακτήρα του.
Η ανανεωμένη BMW M1 παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Kith for BMW Showcase στο Μαϊάμι, στις 6 Δεκεμβρίου, μαζί με την προσωπική συλλογή προσαρμοσμένων BMW του Ronnie Fieg. Το αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει μια εξαιρετική ισορροπία μεταξύ παράδοσης και μοντέρνας αισθητικής, αναδεικνύοντας πώς ένα ιστορικό μοντέλο μπορεί να επαναπροσδιοριστεί χωρίς να χάσει τον αρχικό του χαρακτήρα.
H BMW M1 είχε σχεδιασθεί από τον Giorgetto Giugiaro και προέκυψε μετά την συνεργασία της με την Lamborghini για ένα αγωνιστικό του Group-5 που προαπαιτούσε για την ομολογκασιόν ένα αριθμό ευρείας παραγωγής (στα 400 αυτοκίνητα).