NEA

Γκρίνιες για τα νέα -ξανά- ονόματα των Audi

Η Audi αλλάζει ξανά τη στρατηγική της όσον αφορά τις ονομασίες των μοντέλων της, μετά από αρνητικό feedback που έλαβε από τους πελάτες της.

Η πρόσφατη διαφοροποίηση των ονομάτων μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων φαίνεται πως δεν είχε την αποδοχή που η γερμανική εταιρεία ανέμενε, όπως επισημαίνει το γερμανικό auto motor sport. Στα τέλη του 2023, η Audi είχε ανακοινώσει ότι τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα φέρουν μονές αριθμητικές ονομασίες, ενώ τα ηλεκτρικά ζυγές.

Για παράδειγμα, η νέα γενιά του Audi A4 με κινητήρες βενζίνης και diesel μετονομάστηκε σε A5, ενώ το επερχόμενο A6 με συμβατικό κινητήρα θα γινόταν A7. Ο τότε επικεφαλής τεχνολογίας της Audi, Oliver Hoffmann, είχε δηλώσει πως αυτή η στρατηγική θα βοηθούσε στην αυτόματη διάκριση μεταξύ των διαφορετικών τύπων κινητήρων.

Ωστόσο, το 2025 η Audi αναθεωρεί. Οι νέες ονομασίες επιστρέφουν σε μια ενοποιημένη αλφαριθμητική δομή, η οποία θα βασίζεται αποκλειστικά στο μέγεθος και τη θέση κάθε μοντέλου στην γκάμα.

Σύμφωνα με τον Marco Schubert, μέλος του Δ.Σ. της Audi υπεύθυνος για τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, η απόφαση αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα εκτεταμένων συζητήσεων και ανταπόκρισης από πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας. Στόχος είναι να γίνει η ονοματολογία πιο κατανοητή και εύχρηστη για όλους.

Στο νέο σύστημα, η διάκριση θα γίνεται μέσω γραμμάτων και αριθμών: το «A» θα συνεχίσει να χαρακτηρίζει τα χαμηλότερα επιβατικά μοντέλα, ενώ το «Q» τα SUV. Οι αριθμοί από το 1 έως το 8 θα υποδηλώνουν το μέγεθος και τη θέση του μοντέλου στην γκάμα, ανεξαρτήτως κινητήρα.

Η διαφοροποίηση μεταξύ εκδόσεων θα εξακολουθήσει να γίνεται μέσω επιπλέον χαρακτηρισμών, όπως η μορφή αμαξώματος (Avant, Limousine, Sportback) ή το είδος του κινητήρα (E-Tron, TFSIe, TFSI, TDI).

Το πρώτο μοντέλο που θα εγκαινιάσει τη νέα ονοματολογία είναι το Audi A6 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα στις 4 Μαρτίου 2025. Έτσι, για παράδειγμα, το A6 Avant TFSI θα διακρίνεται από το αμιγώς ηλεκτρικό A6 Avant E-Tron μέσω της προσθήκης του κινητήριου χαρακτηρισμού. Οι ήδη υπάρχουσες εκδόσεις δεν θα επηρεαστούν από αυτήν την αλλαγή.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!