Ένα ακόμη ατύχημα με Tesla Cybertruck καταγράφηκε στις ΗΠΑ, αυτή τη φορά στην πόλη Reno της Νεβάδα.
Ο οδηγός του ηλεκτρικού pick-up φέρεται να είχε ενεργοποιημένο το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης «Full Self-Driving» (FSD), όταν το όχημα δεν αναγνώρισε το τέλος της λωρίδας και προσέκρουσε ανεξέλεγκτα σε έναν μεταλλικό στύλο φωτεινής σηματοδότησης.
Ο οδηγός βγήκε αλώβητος από το όχημα, όμως η ζημιά στο Cybertruck ήταν εκτεταμένη, με ολόκληρη τη μπροστινή όψη και τη δεξιά ανάρτηση να έχουν καταστραφεί. Αξιοσημείωτο είναι πως, παρά το σοβαρό ατύχημα, ο ίδιος ανέλαβε πλήρως την ευθύνη και μάλιστα ευχαρίστησε τη Tesla για την «κορυφαία παθητική ασφάλεια» του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το σύστημα FSD στην έκδοση v13.2.4 δεν αναγνώρισε ότι η λωρίδα τελείωνε, ούτε επιχείρησε να στρίψει αριστερά ή να φρενάρει. Αντίθετα, το όχημα προχώρησε ανεξέλεγκτα, πέρασε πάνω από το πεζοδρόμιο και έπεσε στον στύλο με ταχύτητα αρκετή ώστε να παραμορφώσει τη μπροστινή δομή του Cybertruck.
Η Tesla δεν έχει περάσει σε αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3
Παρότι το όνομα «Full Self-Driving» μπορεί να παραπέμπει σε πλήρη αυτονομία, στην πραγματικότητα το σύστημα της Tesla παραμένει σε επίπεδο 2, το οποίο σημαίνει ότι η ευθύνη της οδήγησης παραμένει εξ ολοκλήρου στον οδηγό. Αντίθετα, άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Mercedes και η BMW, έχουν ήδη εισάγει συστήματα επιπέδου 3, όπου η ευθύνη μπορεί να μεταβιβαστεί στο όχημα υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Ο οδηγός του Cybertruck επισημαίνει ότι ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για το ζήτημα της αυτόνομης οδήγησης και πλέον προειδοποιεί τους υπόλοιπους χρήστες του συστήματος FSD v13.2.4 να μην βασίζονται υπερβολικά σε αυτό. Παράλληλα, επικοινώνησε με την Tesla, προσφέροντας ακόμη και υλικό από την κάμερα του αυτοκινήτου του, ώστε να βοηθήσει στη βελτίωση του συστήματος. Μέχρι στιγμής, η απάντηση της εταιρείας δεν φαίνεται να τον έχει ικανοποιήσει.
Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά ατυχημάτων με το Cybertruck, όπου το φαινομενικά στιβαρό αμάξωμα από ανοξείδωτο ατσάλι δεν φαίνεται να προσφέρει την αντοχή που πολλοί ανέμεναν. Παράλληλα, τα συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης της Tesla συνεχίζουν να βρίσκονται υπό αυστηρό έλεγχο, καθώς αρκετοί χρήστες αναφέρουν προβλήματα στην αναγνώριση λωρίδων και εμποδίων.