Ο νέος V8 twin-turbo κινητήρας της McLaren, που μαζί με έναν ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνολικά 1.275 ίππους στη W1, δεν θα περιοριστεί αποκλειστικά στο hypercar των 399 μονάδων, αλλά θα βρει θέση και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας.
Η McLaren W1, το τελευταίο hypercar της βρετανικής μάρκας, εντυπωσιάζει όχι μόνο με τις επιδόσεις της, αλλά και με το προηγμένο υβριδικό κινητήριο σύνολό της. Ο V8 twin-turbo των 4.0 λίτρων αποδίδει 928 ίππους και 900 Nm, ενώ ένας ισχυρός ηλεκτροκινητήρας 347 ίππων και 440 Nm συμπληρώνει το σύνολο. Η παρουσία μιας μικρής μπαταρίας 1,4 kWh εξασφαλίζει την υβριδική υποβοήθηση, αυξάνοντας την απόκριση και την αποδοτικότητα.
Δεδομένου ότι η W1 θα παραχθεί σε μόλις 399 μονάδες και με τιμή που ξεπερνά τα 2 εκατομμύρια ευρώ, είναι λογικό η McLaren να μην περιορίσει την εξέλιξη αυτού του κινητήριου συνόλου αποκλειστικά στο συγκεκριμένο hypercar. Αντίθετα, η βρετανική εταιρεία σκοπεύει να το χρησιμοποιήσει και σε μελλοντικά μοντέλα της, με πρώτο υποψήφιο τη διάδοχο της 750S, που αναμένεται το 2028.
Σε αυτή την περίπτωση, η συνολική απόδοση θα είναι μειωμένη σε σχέση με τους 1.275 ίππους της W1, προκειμένου να διατηρηθεί η απαραίτητη ιεραρχία στα μοντέλα της McLaren. Πιθανότατα, η ισχύς θα τοποθετηθεί λίγο πάνω από τους 1.000 ίππους, ώστε η νέα 750S να μπορεί να ανταγωνιστεί τις Ferrari SF90 και Lamborghini Revuelto, που κινούνται σε αντίστοιχα επίπεδα απόδοσης.