Αντί για ένα πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί, η νέα γενιά του εμβληματικού supercar της γερμανικής μάρκας θα δανειστεί τεχνολογία από τη Lamborghini και θα κυκλοφορήσει το 2027.
Η απόφαση να επαναφέρει το R8 ως PHEV δεν είναι τυχαία. Η Audi επιδιώκει μια ομαλή μετάβαση προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση, κρατώντας για λίγο ακόμη ζωντανά κάποια από τα πιο εμβληματικά της μοντέλα με θερμικούς κινητήρες, αλλά σε εξηλεκτρισμένη μορφή. Σε αυτή τη στρατηγική, το νέο R8 θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος, τοποθετώντας την Audi ξανά στο επίκεντρο της κατηγορίας των supercars.
Όπως συνέβη και με τις προηγούμενες γενιές του R8, η τεχνολογία θα προέρχεται σε μεγάλο βαθμό από την Lamborghini. Έτσι, η διάδοχος της Huracán, η Temerario, θα μοιραστεί με την Audi την ίδια αλουμινένια πλατφόρμα, την ενεργητική ανάρτηση και το υβριδικό σύστημα κίνησης. Ωστόσο, το R8 θα διαφοροποιείται, καθώς θα προσφέρει περισσότερη άνεση και καθημερινή χρηστικότητα, διατηρώντας παράλληλα τις υψηλές επιδόσεις που το καθιέρωσαν.
Η Temerario χρησιμοποιεί έναν τετράλιτρο V8 συνδυασμένο με δύο ηλεκτροκινητήρες, με συνολική απόδοση 920 ίππων. Ένα παρόμοιο σύστημα αναμένεται να βρεθεί και στο νέο R8, καθιστώντας το ένα από τα ισχυρότερα αυτοκίνητα που έχει κατασκευάσει ποτέ η Audi. Παράλληλα, η χρήση της plug-in hybrid τεχνολογίας θα βελτιώσει την απόδοση και την αυτονομία του, προσφέροντας ηλεκτρική κίνηση για μικρές αποστάσεις.
Η παραγωγή του νέου R8 θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο Bollinger Höfe, στη Γερμανία, εκεί όπου κατασκευάζονταν και οι προηγούμενες γενιές του μοντέλου. Το λανσάρισμα προγραμματίζεται για το 2027, με την Audi να ετοιμάζει τόσο έκδοση coupe όσο και cabrio. Ο σχεδιασμός αναμένεται να είναι εντυπωσιακός και να ακολουθήσει τη ριζοσπαστική προσέγγιση των προκατόχων του.
Η επιλογή της Audi να μην εγκαταλείψει ακόμα πλήρως τους θερμικούς κινητήρες δείχνει ότι η εποχή των supercars δεν έχει τελειώσει. Με την υποστήριξη της Lamborghini και την υιοθέτηση υβριδικής τεχνολογίας, το νέο R8 θα προσφέρει έναν συνδυασμό επιδόσεων, καινοτομίας και χρηστικότητας, αποτελώντας έναν άξιο συνεχιστή της παράδοσης της Audi στα supercars.