Η Ferrari βλέπει μια σημαντική αλλαγή στο προφίλ των πελατών της, καθώς το 40% των νέων αγοραστών της είναι πλέον κάτω των 40 ετών. Πρόκειται για μια αύξηση 10% μέσα σε μόλις 18 μήνες, δείχνοντας ότι η εμβληματική ιταλική μάρκα προσελκύει μια νεότερη γενιά.
Παρά αυτή τη μετατόπιση, η Ferrari διατηρεί τη στρατηγική της περιορισμένης παραγωγής. Ο CEO Benedetto Vigna έχει ξεκαθαρίσει ότι οι χρόνοι αναμονής που ξεπερνούν τα δύο χρόνια δεν πρόκειται να μειωθούν, ενισχύοντας έτσι την αποκλειστικότητα της μάρκας.
Είτε πρόκειται για έναν 78χρονο που περιμένει για το επόμενο του αυτοκίνητο είτε για έναν 37χρονο που θέλει να αποκτήσει τη Ferrari του πριν τα 40, η αναμονή παραμένει αναπόσπαστο μέρος της εμπειρίας.
Το 2025 η Ferrari ετοιμάζεται για μια ακόμη σημαντική αλλαγή, καθώς στις 9 Οκτωβρίου θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, μαζί με πέντε νέα μοντέλα μέσα στη χρονιά. Αν και οι παραδοσιακοί φίλοι της μάρκας ενδέχεται να είναι επιφυλακτικοί απέναντι σε μια ηλεκτρική Ferrari, η εταιρεία αναγνωρίζει ότι η νέα γενιά αγοραστών απαιτεί ηλεκτροκίνηση.
Η Ferrari συνεχίζει να ισορροπεί ανάμεσα στην παράδοση και την καινοτομία, διατηρώντας τα υψηλών επιδόσεων κινητήρια σύνολα εσωτερικής καύσης, τα υβριδικά και σύντομα τα ηλεκτρικά μοντέλα. Με αυτή την προσέγγιση, εξασφαλίζει ότι παραμένει επίκαιρη, χωρίς να χάνει το DNA που την έκανε μοναδική.