PINEDΑΓΩΝΕΣ

GP Κίνας: Ο Piastri πήρε τη νίκη με τη McLaren να κάνει το 1-2

Η McLaren έκανε ένα εμφατικό 1-2 με τους Piastri (αυτή είναι η 3η του νίκη στην F1) και Norris να βλέπουν πρώτοι την καρό σημαία στη Σαγκάη. Στο βάθρο και η Mercedes με τον Russell. Ακολούθησε ο Verstappen και οι Ferrari των Leclerc* και Hamilton*.

Ο Oscar Piastri πανηγύρισε τη νίκη στο Grand Prix της Κίνας, ελέγχοντας τον αγώνα από την pole position και εκμεταλλευόμενος την καθαρή ατμόσφαιρα για να αποφύγει την ταλαιπωρία των ελαστικών που επηρέασε τους αντιπάλους του.

Η διαχείριση ελαστικών αποδείχθηκε κρίσιμη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, με τον Piastri να κρατά σταθερό ρυθμό και να πανηγυρίζει την τρίτη του νίκη στη Formula 1. Πίσω του τερμάτισε ο ομόσταυλός του, Lando Norris, παρά τα προβλήματα στα φρένα που τον ταλαιπώρησαν στους τελευταίους γύρους.

UPDATE: Αποκλεισμός για Leclerc, Hamilton και Gasly από το Grand Prix Κίνας!

Ο George Russell ολοκλήρωσε το βάθρο για τη Mercedes, διατηρώντας την τρίτη θέση, παρότι πλησίασε αισθητά τον Norris στο τέλος του αγώνα. Η McLaren πέτυχε το 50ό 1-2 της ιστορίας της, επιβεβαιώνοντας την επιστροφή της στην κορυφή.

Ο Max Verstappen έδωσε μάχη για την τέταρτη θέση, περνώντας τον Charles Leclerc* προς το τέλος, με τον Lewis Hamilton* να ακολουθεί στην έκτη θέση για τη Ferrari. Η εκκίνηση της Scuderia δεν ήταν ιδανική, καθώς ο Leclerc ακούμπησε τον Hamilton, προκαλώντας ζημιά στην εμπρός πτέρυγά του, όμως και οι δύο κατάφεραν να κινηθούν εμπρός από τη Red Bull του Verstappen.

Η Haas, που ήταν απογοητευτική στον αγώνα της Αυστραλίας, κατέγραψε θετικό αποτέλεσμα με τον Esteban Ocon στην έβδομη θέση και τον Oliver Bearman δέκατο. Ο νεαρός Andrea Kimi Antonelli τερμάτισε όγδοος, συνεχίζοντας τις θετικές εμφανίσεις, ενώ ο Alex Albon πήρε δύο βαθμούς για τη Williams στην ένατη θέση, την ημέρα των 29ων γενεθλίων του.

Η εκκίνηση έφερε μικρές ανακατατάξεις, με τον Piastri να κλείνει τον Russell, ανοίγοντας χώρο για τον Norris ώστε οι δύο McLaren να πάρουν το προβάδισμα. Στον αντίποδα, ο Fernando Alonso εγκατέλειψε νωρίς με πρόβλημα στα φρένα της Aston Martin, στον τέταρτο γύρο.

Η φθορά του αριστερού-εμπρός ελαστικού άρχισε να ταλαιπωρεί τον Norris από πολύ νωρίς, ενώ ο Piastri διατηρούσε πλεονέκτημα από τον καθαρό αέρα. Οι πρώτες επισκέψεις στα pits άρχισαν στον 11ο γύρο, με τον Leclerc να διαφωνεί με την τακτική της Ferrari. Ο Verstappen και ο Hamilton μπήκαν μαζί στα pits στον 14ο γύρο, με τον Piastri να ακολουθεί έναν γύρο μετά, αν και η στάση του διήρκεσε 3,8 δευτερόλεπτα.

Ο Norris βγήκε πίσω από τον Russell, αλλά επανέκτησε τη θέση του την επόμενη φορά στην πρώτη στροφή. Ο Albon, που δεν είχε κάνει ακόμα το pit-stop του, βρέθηκε προσωρινά στην πρωτοπορία, αλλά δεν άντεξε για πολύ απέναντι στους ταχύτερους.

Ο Hamilton δέχτηκε τελικά την εντολή να παραχωρήσει θέση στον Leclerc, καθώς οι δύο Ferrari πίεζαν τον Russell.

Η McLaren διαχειρίστηκε σωστά τον ρυθμό των οδηγών της, με τον Piastri να ανεβάζει σταδιακά τον ρυθμό ώστε ο Norris να παραμείνει εκτός βρόμικου αέρα και να κρατήσει απόσταση ασφαλείας από τον Russell.

Καθώς κάποιοι οδηγοί προχώρησαν σε δεύτερα pit-stops, οι πρώτοι συνέχισαν με τη σκληρή γόμα. Ο Hamilton μπήκε για νέα σκληρά ελαστικά στον 38ο γύρο, προσπαθώντας να κυνηγήσει την πεντάδα, αλλά δεν του βγήκε.

Οι Racing Bulls των Tsunoda και Hadjar είχαν δυναμική παρουσία, αλλά ο πρώτος αντιμετώπισε πρόβλημα στην εμπρός πτέρυγα, ενώ ο δεύτερος βγήκε εκτός πίστας από επαφή με τον Doohan, ο οποίος τιμωρήθηκε με ποινή 10 δευτερολέπτων.

Στο φινάλε, ο Norris διαχειρίστηκε το πρόβλημα στα φρένα του και κράτησε με δυσκολία πίσω του τον Russell, που πλησίασε επικίνδυνα. Ο Verstappen, χωρίς εντολές συγκράτησης, πέρασε τον Leclerc τρεις γύρους πριν το τέλος.

Τελικά, ο Piastri πήρε την καρό σημαία, με τον Norris να εξασφαλίζει το 1-2 για τη McLaren, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική φόρμα της ομάδας.

Παρακάτω η κατάταξη στη Σαγκάη. Επόμενος αγώνας την μεθεπόμενη Κυριακή (6 Απριλίου) στη Σουζούκα της Ιαπωνίας, στις 08:00. Δείτε εδώ τη βαθμολογία.

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στην #F1

@ Δείτε το πρόγραμμα και την βαθμολογία στo #WRC

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!