Μέσα στην επόμενη πενταετία έως δεκαετία η Continental εκτιμά πως τα συστήματα brake-by-wire θα γίνουν στάνταρ τεχνολογία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με software-defined αρχιτεκτονικές και λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Σύμφωνα με τον Andreas Zwick, επικεφαλής καινοτομίας και μηχανολογίας στη Continental, οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτή την τεχνολογία, καθώς προσφέρει μειωμένο βάρος και εξοικονόμηση χώρου, σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υδραυλικά συστήματα.
Ο Robert Bachmann, υπεύθυνος για τα μελλοντικά προγράμματα φρένων της Continental, δήλωσε πως η εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με κορυφαίους κατασκευαστές, μεταξύ αυτών και νέους παίκτες της αγοράς, για την εφαρμογή των ηλεκτρομηχανικών φρένων. Όπως τόνισε, η Κίνα κινείται ιδιαίτερα γρήγορα στην υιοθέτηση τέτοιων συστημάτων, λόγω του ταχέως εξελισσόμενου κύκλου ζωής των μοντέλων της.
Το brake-by-wire αντικαθιστά το παραδοσιακό υδραυλικό σύστημα πέδησης με ηλεκτρονικά ελεγχόμενους ενεργοποιητές και αισθητήρες, κάτι που προσφέρει καλύτερη ακρίβεια και έλεγχο, βελτιωμένη ασφάλεια και μείωση της αντίστασης κύλισης, κάτι που αυξάνει την αυτονομία των EVs.
Επιπλέον, η απλούστερη κατασκευή του καταργεί τις σωληνώσεις υγρών φρένων και άλλα μηχανικά εξαρτήματα, επιτρέποντας στους κατασκευαστές να μειώσουν το κόστος παραγωγής. Η τεχνολογία είναι ήδη διαθέσιμη, με την Ferrari να την εφαρμόζει από το 2019 στο SF90 Stradale. Σύμφωνα με έρευνα της Fact.MR, η αξία της αγοράς των brake-by-wire αναμένεται να εκτοξευθεί από 9,7 δισ. δολάρια το 2024 σε 18,6 δισ. δολάρια το 2034.
Αν και τα ηλεκτρομηχανικά φρένα φαίνονται ακριβότερα αρχικά, η Continental θεωρεί ότι το κόστος αντισταθμίζεται από την απλοποίηση της παραγωγής και τη βελτιωμένη απόδοση. Ωστόσο, παραδέχεται ότι τα υδραυλικά συστήματα φρένων θα παραμείνουν η κυρίαρχη επιλογή στην αγορά για τα επόμενα χρόνια.
Ένα ακόμα ζήτημα είναι η ανάγκη για εφεδρικό σύστημα σε περίπτωση ηλεκτρονικής βλάβης, κάτι που απαιτεί ειδικό σχεδιασμό στην ηλεκτρική/ηλεκτρονική αρχιτεκτονική των αυτοκινήτων. Παρ’ όλα αυτά, η Continental στοχεύει να εδραιωθεί ως ηγέτης της αγοράς στα ηλεκτρομηχανικά συστήματα φρένων, ανταγωνιζόμενη εταιρείες όπως οι Bosch, Brembo, ZF Friedrichshafen και Haldex.