NEAPINEDΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Όλοι οι νέοι κινητήρες της Toyota θα έχουν GR υπογραφή

Η Toyota επιβεβαίωσε ότι η Gazoo Racing (GR) θα συμμετέχει στην  εξέλιξη όλων των νέων κινητήρων της, με στόχο τόσο τα μοντέλα επιδόσεων όσο και τα συμβατικά αυτοκίνητα της μάρκας.

Ο Bart Eelen, επικεφαλής της Toyota Gazoo Racing και του αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας, δήλωσε ότι η νέα γενιά κινητήρων δεν θα προορίζεται αποκλειστικά για αγωνιστικά ή GR μοντέλα, αλλά θα χρησιμοποιηθεί και σε μελλοντικά αυτοκίνητα όπως η Corolla και το RAV4.

Σύμφωνα με τον Matt Harrison, επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της Toyota Ευρώπης, είναι γνωστό ότι η εταιρεία εξελίσσει μια ολοκαίνουργια σειρά τετρακύλινδρων κινητήρων με κυβισμό 1,5 και 2,0 λίτρων. Οι νέοι κινητήρες θα διαθέτουν κοντή διαδρομή εμβόλων, κάνοντάς τους πιο κόμπακτ και βελτιώνοντας την τοποθέτησή τους.

Παρότι η ανάπτυξη νέων θερμικών κινητήρων είναι πλέον σπάνια στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Toyota φαίνεται αποφασισμένη να επενδύσει σε αυτή την τεχνολογία. Ο Eelen ανέφερε ότι ο σχεδιασμός των νέων μοτέρ εξασφαλίζει χαμηλότερο κέντρο βάρους, συνδυάζοντας απόδοση και αποδοτικότητα.

Οι νέοι κινητήρες θα μπορούν να λειτουργούν με συμβατική βενζίνη, ενώ η Toyota εξετάζει και εκδόσεις plug-in hybrid, καθώς και εκδοχές που θα καίνε υδρογόνο, συνεχίζοντας την έρευνά της σε αυτή την τεχνολογία. Αναφορές κάνουν λόγο για ισχύ που μπορεί να φτάνει τα 400 άλογα, αν και η τελική απόδοση θα εξαρτηθεί από την εφαρμογή τους.

Η εξέλιξη των νέων κινητήρων πραγματοποιείται πάνω στο Toyota GR Yaris M Concept, όπου το «Μ» αναφέρεται στη διάταξη «midship» (με κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα). Το συγκεκριμένο πρωτότυπο έχει ενισχύσει τη φημολογία για μια πιθανή επιστροφή μοντέλων όπως το MR2 ή το Celica, με τον Harrison να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο. Ο «πιλοτικός» κινητήρας της σειράς, με κωδική ονομασία G20E, θα συμμετάσχει σε αγώνα της ιαπωνικής σειράς Super Taikyu μέσα στο 2025, ως μέρος της διαδικασίας εξέλιξής του.

Οι Ιάπωνες ακολουθούν μια διαφορετική προσέγγιση από τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες συνήθως επιλέγουν να εξελίσσουν κινητήρες πρώτα για τα συμβατικά μοντέλα και στη συνέχεια τα αναβαθμίζουν για τα αγωνιστικά. Ωστόσο, η Toyota επιλέγει να αναπτύξει πρώτα τα μοτέρ της μέσα από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κάτι που, σύμφωνα με τον Eelen, είναι μέρος της φιλοσοφίας που εισήγαγε στην εταιρεία ο πρώην πρόεδρός της, Akio Toyoda.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!