NEAPINED

Hyundai Nexo: δεύτερη γενιά με αυτονομία έως 654 χλμ. και γέμισμα σε μόλις 5 λεπτά

Η Hyundai παρουσίασε τη νέα γενιά του εξηλεκτρισμένου Nexo στη Σεούλ, με βελτιωμένη τεχνολογία κυψελών καυσίμου, αυξημένες επιδόσεις και περισσότερους χώρους.

Η δεύτερη γενιά του Hyundai Nexo έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην Έκθεση Κινητικότητας της Σεούλ 2025. Πρόκειται για μια ριζικά ανανεωμένη εκδοχή του SUV με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, με αναβαθμισμένο σύστημα πρόωσης, νέο σχεδιασμό και περισσότερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας.

Ο σχεδιασμός του νέου Nexo ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai που ονομάζεται «Art of Steel». Με έμπνευση από το πρωτότυπο Initium του 2024, το νέο Nexo υιοθετεί έντονες γωνίες, καθαρές επιφάνειες και στιβαρές γραμμές.

Η συνολική εικόνα του παραπέμπει σε ένα πιο ανθεκτικό, περιπετειώδες μοντέλο, με ενισχυμένα πλαστικά προστατευτικά, νέους LED pixel προβολείς και πλήρως κλειστό κάτω μέρος. Σε ορισμένες αγορές, οι εξωτερικοί καθρέφτες αντικαθίστανται από κάμερες.

Με διαστάσεις 4,75 μέτρα σε μήκος, 1,87 μέτρα σε πλάτος και 1,64 μέτρα σε ύψος, και μεταξόνιο στα 2.790 χιλιοστά, το νέο Nexo είναι μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 993 λίτρα σύμφωνα με τη μέτρηση SEA και επεκτείνεται στα 1.719 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν λειτουργία χαλάρωσης και στήριξη ποδιών, ενώ τα πίσω είναι αεριζόμενα και ρυθμιζόμενα ως προς την κλίση της πλάτης.

Το εσωτερικό αξιοποιεί ανακυκλωμένα ή βιώσιμα υλικά στις επενδύσεις και τις επιφάνειες. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει δύο οθόνες 12,3 ιντσών σε μια καμπύλη διάταξη, με πλήρη υποστήριξη για ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου (OTA) και αναγνώριση φωνής με τεχνητή νοημοσύνη.

Η ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto γίνεται μέσω του ασύρματου φορτιστή στη μεσαία κονσόλα. Το ηχοσύστημα προέρχεται από την Bang & Olufsen και διαθέτει έως 14 ηχεία, ενώ υπάρχει και προβολή ενδείξεων στο παρμπρίζ μέσω head-up display 12 ιντσών.

Η σημαντικότερη εξέλιξη εντοπίζεται στο σύστημα κυψελών καυσίμου. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αυξήθηκε από τα 135 στα 190 kW, με τη συμβολή μιας νέας μπαταρίας ισχύος 80 kW (από 40 kW προηγουμένως) και χωρητικότητας 2,64 kWh. Η ίδια η κυψέλη καυσίμου αποδίδει 110 kW, ενώ ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 150 kW και 350 Nm ροπής.

Οι τρεις δεξαμενές υδρογόνου χωρούν συνολικά έως 163 λίτρα ή 6,7 κιλά υδρογόνου, με την Hyundai να ανακοινώνει αυτονομία έως και 654 χιλιόμετρα κατά το κορεατικό πρότυπο. Ο ανεφοδιασμός διαρκεί περίπου 5 λεπτά. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 179 χλμ./ώρα. Επιπλέον, το Nexo μπορεί να ρυμουλκήσει έως 1.000 κιλά και να παρέχει ρεύμα σε εξωτερικές συσκευές μέσω της λειτουργίας VTL.

Το νέο μοντέλο εξοπλίζεται με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, όπως προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία στοπ, υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας, ειδοποίηση τυφλού σημείου, σύστημα περιμετρικής κάμερας, υποβοήθηση εξόδου από το αυτοκίνητο, υποβοήθηση προσοχής οδηγού, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης και κεντραρίσματος λωρίδας και αυτόματο παρκάρισμα.

Η Hyundai δεν έχει ανακοινώσει ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας ή τιμή για την ευρωπαϊκή αγορά.

Nίκος Ι. Mαρινόπουλος

Πρόκειται για τον δημιουργό και συντονιστή του καρότου με τις περισσότερες τεχνολογικές βιταμίνες σε όλον τον κόσμο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button
Close

Σας αρέσει το caroto;

Η διαφήμιση μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε το caroto που διαβάζετε καθημερινά. Μία μικρή υποστήριξη θα ήταν να απενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων AdBlock. Το caroto team σας ευχαριστεί!