Ο Max Verstappen κυριάρχησε στη Suzuka με απόλυτο έλεγχο, κρατώντας πίσω του τις McLaren των Norris και Piastri σε έναν αγώνα χωρίς λάθη.
Η πρώτη φετινή νίκη του Max Verstappen ήρθε με πειστικό τρόπο στην πίστα της Suzuka, καθώς ο Ολλανδός οδηγός της Red Bull διαχειρίστηκε ιδανικά την πίεση από τις δύο McLaren, διατηρώντας το προβάδισμα από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία.
Με διαφορά 1,4 δευτερολέπτων στον τερματισμό, ο Verstappen επιβεβαίωσε ότι η ταχύτητά του στις κατατακτήριες δεν ήταν τυχαία.
A clean getaway in Japan for Max Verstappen
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
But the chase is well and truly on behind!#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/P121wBcVao
Στα πρώτα περάσματα, άνοιξε γρήγορα μια διαφορά 2 δευτερολέπτων από τον Lando Norris, εξουδετερώνοντας έτσι οποιαδήποτε απειλή μέσω DRS.
Η McLaren προσπάθησε να τον αιφνιδιάσει, με τον μηχανικό του Norris να υπονοεί ότι θα μπορούσαν να μπουν στα pits για να περάσουν τον Ολλανδό.
Ωστόσο, ο Norris έμεινε τελικά έξω, με τον Oscar Piastri να κάνει την πρώτη κίνηση στον 20ό γύρο.
LAP 18/53
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
McLaren calls Lando Norris into the pits, but he stays out on track for now! 👀#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/Pr2ndoiHdQ
Η Red Bull απάντησε άμεσα με δικό της pit stop για τον Verstappen, ενώ ο Norris ακολούθησε την ίδια στιγμή.
Το δίδυμο της McLaren ήταν πιο γρήγορο κατά ένα δευτερόλεπτο, αλλά στην έξοδο από τα pits ο Norris δεν είχε αρκετό χώρο για να κινηθεί παράλληλα με τον Verstappen, πατώντας εκτός πίστας για λίγο.
Η προσπάθειά του να διαμαρτυρηθεί μέσω ενδοεπικοινωνίας δεν είχε αποτέλεσμα, καθώς οι αγωνοδίκες δεν έκριναν ότι υπήρχε λόγος παρέμβασης.
LAP 22/53
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
Verstappen and Norris exit the pits side-by-side and the McLaren driver gets onto the grass on exit 😱#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/Zg72rTj5hJ
Στους επόμενους 30 γύρους, ο Norris αδυνατούσε να πλησιάσει αρκετά για να χρησιμοποιήσει το DRS, ενώ ο Piastri παρέμενε σε μικρή απόσταση πίσω του, δείχνοντας ρυθμό που ίσως δικαιολογούσε μια εναλλαγή θέσεων.
Η McLaren όμως δεν προχώρησε σε τέτοια κίνηση, αφήνοντας έτσι τον Verstappen να ελέγχει τον ρυθμό του μέχρι τον τερματισμό.
Kimi Antonelli. Formula 1's youngest ever race leader 👊#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/ND9CD6Wc98
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
Ο Charles Leclerc τερμάτισε τέταρτος για τη Ferrari, διατηρώντας τη θέση εκκίνησής του και καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του τον George Russell, ο οποίος στα τελευταία στάδια του αγώνα μείωνε συνεχώς τη διαφορά.
Ο νεαρός Andrea Kimi Antonelli κατέλαβε την έκτη θέση, 1,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Russell, με στρατηγική που βασίστηκε σε μακρύ stint με τη μεσαία γόμα.
IT'S MAX VERSTAPPEN IN JAPAN
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
P1. WHAT A DRIVE#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/q6wfq6f9qT
Ο Lewis Hamilton, ξεκινώντας με τη σκληρή γόμα, ανέκαμψε μέχρι την έβδομη θέση, προσπερνώντας τον πρωτοεμφανιζόμενο Isack Hadjar, που πήρε τους πρώτους του βαθμούς στη Formula 1 με την όγδοη θέση.
Ο Alexander Albon τερμάτισε ένατος παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε με τις αλλαγές σχέσεων και τον χρονισμό του pit stop, ενώ ο Oliver Bearman συμπλήρωσε τη δεκάδα, αφήνοντας τον Fernando Alonso και τον Yuki Tsunoda εκτός βαθμών.
Παρακάτω η κατάταξη στη Σουζούκα. Επόμενος αγώνας την επόμενη Κυριακή (136 Απριλίου) στο Μπαχρέιν (στις 18:00). Δείτε εδώ τη βαθμολογία.
"What an unbelievable weekend" 👏
— Formula 1 (@F1) April 6, 2025
Celebrations and congratulations for Max Verstappen over the radio! 📻#F1 #JapaneseGP pic.twitter.com/HeUd6kEWDl